خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

تلاش دشمنان در شکستن کمر انقلاب با نفوذ در خانواده

استاد حوزه و دانشگاه گفت: با ماهواره وارد خانه های ما شدند و خوب و جدی کار می کنند که کمر انقلاب را بی غیرتی بشکنند، جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده اند و دقیق عمل می کنند و نقاط نفوذ انقلاب که دشمن کار می کند یکی خانواده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۴۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین محمد زارعی در همایش یاوران انقلاب اسلامی شهر مجن که به همت پایگاه ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد در سخنانی با اشاره به اتفاقات قبل از انقلاب اسلامی و قیام‌های مردم افزود: بعد از انقلاب هم ۱۷ هزار نفر منافقین جلاد ترور کردند مانند داعش و الان چهره آنان را تطهیر می‌کند که مظلوم هستند و هشت سال دفاع مقدس رخ داد و بعد دولت‌هایی سر کار آمدند به انتخاب مردم و همه هم زحماتی کشیدند، اما اصل قصه را توجه نکردند.
وی ادامه داد: دو سال بعد از دفاع مقدس روانشناسان فرانسوی چه می‌کردند در این کشور و رفتند و پاکدامنی زنان ایران سبب پرورش این جوانان شد و طول کشید تا پاکدامنی زنان را گرفتند تا برسند به این نتیجه و ذائقه رفتاری زنان جامعه را عوض کردند و دنبال نابودی خانواده هستند.
مسئول امور روحانیون سپاه محمدرسول الله افزود: دشمنان با ماهواره وارد خانه‌های ما شدند و خوب و جدی کار می‌کنند که کمر انقلاب را بی غیرتی بشکنند و را نمی‌آیند مسئولین را ترور کنند و جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده اند و دقیق عمل می‌کنند و نقاط نفوذ انقلاب که دشمن کار می‌کند یکی خانواده است.
این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: باید کرامت انسانی جوانان را حفظ کرد چرا که دشمنان تلاش دارد افراد را جذب کنند و ما باید مثل رهبری عمل کنیم و کرامت نسل جدید را حفظ کنیم.
زارعی با اشاره به عاقبت زبیر با بیان جدی بودن نفوذ اظهار کرد: الان افرادی که در فتنه ۸۸ زندان رفتند و کار‌ها کردند امروز مشاور نهاد‌های دولتی شدند، باید مراقب بود در این بحران ساختگی اقتصادی شیطان وعده فقر می‌دهد، اما خدا با ماست و رو سیاهی آن در صورت بعضی از افراد پست خواهد ماند.
وی با بیان اینکه مردم حق دارند حرف بزنند و گله کنند افزود: مردم از بعضی افراد که کار خود را درست انجام ندادند گله دارند و باید جواب دهند.
زارعی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب، چهلمین سال انقلاب اسلامی همه در میدان آمدیم و به شهدا گفتیم در خدمت دین و انقلاب هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها