خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان آمده است: خبر تلخ حمله تروریستی به اتوبوس حامل سربازان این وطن که منجر به شهادت تعدادی از پاسداران و مرزبانان غیور این مرز و بوم اسلامی شد قلب هم‌میهنان و همه آزادی خواهان جهان را داغدار نمود.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۱۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان واحد دانشگاهی سلمان فارسی شیراز در پی حادثه تروریستی حمله انتحاری به اتوبوس پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی در شامگاه 24بهمن 1397 بیانیه ای صادر کرد متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞ از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند.

بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکردند. خبر تلخ حمله تروریستی به اتوبوس حامل سربازان این وطن که منجر به شهادت تعدادی از پاسداران و مرزبانان غیور این مرز و بوم اسلامی شد قلب هم‌میهنان و همه آزادی خواهان جهان را داغدار نمود.

در این آغازین روزهای ورود انقلاب به پنجمین دهه خود باید دشمنان این مرز و بوم بدانند و آگاه باشند که این جوانان محکم تر و قوی تر از همیشه در این راه خواهند بود و به جای هر کدام از این شهدای والا مقام هزاران هزار جوان جان بر کف که عشق شهادت را در دل خود پرورانده اند در این مرز بوم حضور دارند و عاشقانه پاسدار این مرز و بوم و انقلاب و ایران اسلامی خواهند بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدا و رهبر معظم انقلاب و نیز ملت شریف ایران، این حادثه تروریستی را به شدت محکوم می کند و شایسته است نهاد های امنیتی کشور در اولین فرصت پاسخی قاطع و سنگین از جانب ملت غیور ایران به این خون خواران و حامیانشان بدهند.

والسلام علیکم

ارسال نظرات
پر بیننده ها