یک بسیجی نمونه اراکی گفت: دشمنان این ملت باید از حضور میلیونی مردم درس عبرت بگیرند و بدانند این ملت به خاطر تحریم‌ها و مسائل اقتصادی پیوند خود با نظام اسلامی را قطع نخواهد کرد و هر زمان که دشمنی آن‌ها بیشتر شود سیلی محکمتری از ملت قهرمان ایران خواهند خورد
کد خبر: ۹۱۱۲۴۶۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ رضا توکلی از بسیجیان نخبه شهرستان اراک در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت: انقلاب اسلامی پس از گذشت چهل سال از عمر خود اکنون به بلوغ رسیده است و سختی‌های زیادی را طی این چهل سال پشت سر گذاشته است که از همان ابتدای انقلاب دشمنان زیادی در تلاش بودند این حرکت را از بین ببرند.

وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی قدرت‌های استکباری، چون آمریکا و انگلیس نفوذ خود در کشور و به تبع آن منفعت‌های خود را از دست
دادند، امتیازاتی، چون ذخایر نفتی و ثروتی، جمعیتی و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب در دنیا از جمله منفعت‌های این کشور‌ها در ایران بود که با انقلاب اسلامی برچیده شد.

توکلی ادامه داد: حضور باشکوه و باصلابت مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موجب عزت ملت و عزت جامعه اسلامی شد و بار دیگر مردم ایران حماسه‌ای برای بیعت با امام خامنه‌ای ایجاد کردند.

وی تأکید کرد: مسئولین کشور قدر حضور مردم را بدانند و در جهت رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند چراکه این مردم شایسته خدمت‌های زیاد است و امیدواریم مسئولین کشور در آستانه سال جدید گشایشی اقتصادی در زندگی مردم ایجاد کنند.

این بسیجی نخبه در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان این ملت باید از حضور میلیونی مردم درس عبرت بگیرند و بدانند این ملت به خاطر تحریم‌ها و مسائل اقتصادی پیوند خود با نظام اسلامی را قطع نخواهد کرد و هر زمان که دشمنی آن‌ها بیشتر شود سیلی محکمتری از ملت قهرمان ایران خواهندخورد.

ارسال نظرات