خبرهای داغ:
شهردار قزوین خبر داد:

آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری/ افتتاح هفت خانه فرهنگ در استان

صفری گفت:امسال هفت خانه فرهنگ در دوره جدید مدیریت شهری و شورای به بهره بهره داری رسید در حالیکه استان فقط ۹ فرهنگسرا داشت. پنج سالن ورزشی نیز در طول دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۹۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز با حضور دکتر آوایی وزیر دادگستری پروژه های شهرداری قزوین افتتاح شد.

صبح امروز علیرضا آوایی وزیر دادگستری، زاهدی استاندار، قدرتی و جمعی از مسوولان استانی، با حضور در آستان مقدس امامزاده حسین، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و سپس از زندان چوبیندر بازدید نمودند.

همچنین آیین بهره برداری از پروژه سالن چند منظوره شهید دکتر رفیعی چوبیندر با اعتبار ۵ میلیارد ریال در مدت زمان ۴ ماه با هدف افزایش سرانه ورزش، تقسیم عادلانه امکانات و ترغیب و تشویق جوانان به ورزش برگزار شد.

علی صفری شهردار قزوین در این مراسم بیان کرد:در دوره جدید شورا، سیاستی به شهرداری مبنی بر کاهش اسیبها ابلاغ شد و شهرداری موظف شد در کنار برنامه های زیرساختی به امر کاهش آسیبهای اجتماعی ورود یابد.

وی گفت:کاهش آسیبها باید به سمت پیشرفت زیرساختها باشد تا مردم بتوانند از انها استفاده کنند.

شهردار قزوین اظهار کرد:بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان پروژه داریم و این سالن کار مشترک بین شهرداری و ستاد بحران است و یکی از بزرگترین فرهنگ سراهای استان در این شهر در آستانه افتتاح است که در هفته دولت به بهره برداری میرسث

صفری عنوان کرد:امسال هفت خانه فرهنگ در دوره جدید مدیریت شهری و شورای به بهره بهره داری رسید در حالیکه استان فقط ۹ فرهنگسرا داشت. پنج سالن ورزشی نیز در طول دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

وی افزود:کارخانه آسفالت نیز امروز به بهره برداری می رسد. همچنین سافاری پارک قزوین نیز هفته گذشته افتتاح شد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها