خبرهای داغ:
وزیر دادگستری در قزوین گفت:

وحدت و تلاش ویژه، انتظار امروز جامعه از مسوولان برای کاهش مشکلات

آوایی گفت: باید باور کنیم شرایطمان بسیار خاص است و دوکار خاص در همین راستا باید انجام دهیم که یکی وحدت بیش از پیش است دیگری تلاش خاص برای رفع مشکلات مردم است. باید زندگیمان را بدون منتی وقف مردم کنیم. علیرغم مشکلات موجود با تعامل مردم و مسوولان از این بحران های دشوار عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۳۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در شورای اداری استان قزوینکه با حضور مسوولان استانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد بیان کرد:بیان سنگینی مسوولیت و رسالت ما مسوولان، کمک می کند تا بدانیم امانتداری، صداقت، وفای به عهد، احترام به مردم، تواضع و سهل گیری به مردم، حل مشکلات مردم و کشور از امانتهایی است که به مدیران سپرده می شود.

وی گفت:اگر در مسوولیتهایمان کم بگذاریم به کار و رسالتمان اسیب وارد خواهد شد.مدیرانی دلسوز اما بیخیال، مدیران کاردان و توانمند که دست پاک هستند اما وجاهت مقبولیت ندارند نمی توانند به درستی به وظیفه خود عمل کنند.

وزیر دادگستری اظهار کرد:باید باور کنیم شرایطمان بسیار خاص است و دوکار خاص در همین راستا باید انجام دهیم که یکی وحدت بیش از پیش است دیگری تلاش خاص برای رفع مشکلات مردم است. باید زندگیمان را بدون منتی وقف مردم کنیم. علیرغم مشکلات موجود با تعامل مردم و مسوولان از این بحران های دشوار عبور خواهیم کرد.

آوایی عنوان کرد:در کشوری هستیم که خانواده هایی با پنج شهید زندگی می کنند و تحمل قانون شکنی و بحث های جناحی از سوی ما برای آنان بسیار سخت و شکننده است. ما مدیون جانبازان شیمیایی و خانواده های ایشان هستیم. امروز وقت مال اندوزی ما نیست. قدرت چشم جان را کور کرده و انسان را به خواب غفلت فرو می برد.

وی افزود:بدنه حکومت، منشا قضاوت مردم در برابر کلیت نظام است. با شرایط حساسی مواجه هستیم. ملت در تمام عرصه ها سنگ تمام گذاشتند اما این پشتیبانی تا چه زمانی ادامه دارد؟ اگر حضور و مسوولیت پذیری ما نباشد این پشتیبانی از سوی مردم نیز وجود نخواهد داشت و از همین رو نطام آسیب می بیند.

وزیر دادگستری گفت:نحوه سلوک و خلق ما با مردم ضعیف است و همین امر می تواند موجب همکاری و یا دوری مردم از ما شود.

آوایی اضافه کرد:وقتی حکومت ما را امین خود دانسته و مسوولیتی به ما سپرده است اگر نتوانیم از عهده این مسوولیت برآییم، نشانه بی مسوولیتی ماست.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها