خبرهای داغ:
همزمان با برگزاری نمایشگاه گل و گیاه

نمایشگاه صنعت ساختمان، تجهیزات و صنایع وابسته افتتاح شد

نمایشگاه صنعت ساختمان، تجهیزات و صنایع وابسته عصر امروز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۳۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نمایشگاه صنعت ساختمان، تجهیزات و صنایع وابسته عصر امروز افتتاح شد.

این نمایشگاه یک روز پس از افتتاح نمایشگاه گل و گیاه و در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با تعداد ۳۰ غرفه در زمینه صنعت ساختمان افتتاح شد.

طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن اشاره به برگزاری این نمایشگاه بیان کرد:با توجه به ظهور مصالح و ابزار ساختمانی زیبا و مدرن در حوزه صنعت ساختمان یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این فرآورده ها برگزاری چنین نمایشگاههایی جهت آشنایی جامعه مهندسی و مردم با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان بوده و این امر دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

طاهرخانی اظهار کرد: این نمایشگاه دارای به روزترین دستاوردهای صنعت ساختمانی با حضور 30 واحد تولیدی و بازرگانی است که این واحدها آخرین دستاوردها و تولیدات خود در زمینه درب و پنجره، مصالح ساختمانی، طراحی ساختمان، تزئینات ساختمانی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

طاهر خانی ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان در صنایع ساختمانی را یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه دانست و افزود:معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این صنایع از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می باشد.

همچنین در بخش دیگری از نمایشگاه و یک روز پیش از افتتاح نمایشگاه صنایع ساختمانی، نمایشگاه گل و گیاه و نیز گیاهان دارویی، سوغات و صنایع دستی برگزار شده و تولید کنندگان این حوزه ها نیز تولیدات خود را در معرض دید و فروش بازدید کنندگان قرار داده اند.

این نمایشگاه به منظور ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان در حوزه گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندیهای سایر استانها در زمینه صنایع دستی، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقيم بين مصرف كننده و توليد كننده برگزار شده است.

گفتنی است نمایشگاه های فوق در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید متخصصین و عموم مردم دایر خواهد بود.

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها