خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع خبرنگاران:

در مقابل هر شهید سپاه، ۱۰ تروریست به هلاکت می‌رسند

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: انتقام از عوامل تروریستی به موقع انجام خواهد شد و قرار گذاشته‌ایم که در مقابل هر شهید ما، ۱۰ نفر از آنها را به هلاکت برسانیم.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۳۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی در جاده خاش - زاهدان که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عاملان حمله تروریستی خاش-زاهدان توسط سپاه در روز گذشته، اظهارداشت: این اقدام، اولین ضربه سپاه پاسداران با عاملان حادثه تروریستی طی هفته قبل بود.

وی تصریح کرد: انتقام از عوامل تروریستی به موقع انجام خواهد شد و قرار گذاشته‌ایم که در مقابل هر شهید ما، ۱۰ نفر از آنها را به هلاکت برسانیم.

وی اقدام تروریستی جبهه استکبار در استان سیستان و بلوچستان که به دست ایادی آنان در منطقه صورت گرفت را نشانه ضعف و زبونی دشمنان به دلیل کینه از حضور مردم در صحنه های انقلاب برشمرد و گفت: بر اساس آمار موثق میزان حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال از تمامی سالهای گذشته بیشتر بود که این حضور هم از نظر کمی بی نظیر بود و هم از نظر کیفی که در شعارهای انقلابی مردم عیان بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به دستگیری برخی از عوامل حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان، تصریح کرد: کسانی که عقبه اقدامات تروریستی بودند باید بدانند هزینه آنها بیش از چیزی است که تا کنون پرداخته اند و این اول راه است.

 

وی بیانیه اخیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را منشور گام دوم و تثبیت انقلاب عنوان و اظهار کرد: پیام اول این بیانیه این است که در حالی که دشمنان انقلاب در صدد متوقف کردن آن بودند، معظم له چهل سال نخست را گام اول می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سوالی پیرامون مطرح شدن موضوع نفوذ در وقوع حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان، خاطرنشان کرد: یکی از خطرهای بزرگی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند، خطر نفوذ است. آمریکایی ها اذعان دارند که انقلاب اسلامی شاخص های ابرقدرتی را از آنها گرفته است و به همین دلیل دشمنی را از طرق مختلف دنبال می کنند.

وی افزود: در بحث نفوذ هم، دشمنان نفوذ فکری و نفوذ در افراد را دنبال می کنند؛ در خصوص حادثه اخیر هم خانمی در مرحله اول دستگیر شد، او سرنخی برای خیلی از موارد دیگر بود که باعث دستپاچگی دشمن شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که با وجود دشمنی‌های مختلف ماندگار بوده و پیشرفت داشته است، در حالی که هر یک از اتفاقاتی که در این مدت رخ داده است، می‌توانست هر حکومتی را سرنگون کند، اما انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: از سوی دیگر پیوند مردم و ولایت یکی از دلایل مهم شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب است؛ زیرا حضور مردم در صحنه همواره موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب شده است و دشمنان به دنبال آسیب زدن به این پیوند هستند به همین دلیل با فتنه‌های مختلف قصد تضعیف این پیوند را دارند؛ پس مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی با توجه بیشتر باید موجب تقویت این پیوند شوند.

وی سپس با تاکید بر اینکه سپاه در بخش‌های که می‌تواند اعلام کند مانند شهر موشکی، عالی‌ترین امکانات را دارد، اما مهمترین دستاورد و داشته خود را اعتقادات و اتصال به خدای خود می‌داند، بیان داشت: تعمیق، گسترش و انتقال هویت دینی، بصیرت دینی و معنویت به پاسداران یکی از مهمترین وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است تا پاسداران از لحاظ معرفت دینی به سطحی برسانند که بتوانند به خوبی از انقلاب اسلامی دفاع کنند و در این مسیر استقامت دینی داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه شهید می‌دهد، افترا و تهمت می‌شنود، اما زهی خیال باطل که دشمن بتواند ما را از سنگرنشینی انقلاب خارج کند، گفت: باید مواظب باشیم تا ما را به کار‌های فرعی مشغول نکنند؛ زیرا یکی از کار‌های دشمنان این است که ما به کار‌های فرعی گرفتار کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سپاه نظامی است، ولی محدود به نظامی‌گری نیست، تاکید کرد: هرکجا خطری متوجه انقلاب شود، سپاه وظیفه و ماموریت حضور دارد؛ خواه در جبهه سخت، نیمه‌سخت و یا نرم باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با بیان اینکه خدمت‌رسانی در سپاه محدود به فعالیت‌های قرارگاه خاتم نیست، گفت: سپاه در برابر دشمنان و استکبار چهره‌ای «اشدایی» دارد، ولی در برابر مردم از چهره‌ای «رُحَمایی» برخوردار است؛ به عبارت دیگر سپاه اهل منطق، استدلال، رأفت و عشق به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در خصوص برنامه های سپاه برای تحقق انتظارات رهبری در بیانیه راهبردی ایشان، با بیان اینکه بیانیه مقام معظم رهبری(مد ظله) دشمن را به خوبی معرفی کرده است، تصریح کرد: توجه به جوانان به زیبایی در این منشور بیان شده است و اعتماد ایشان به جوانان امروزی برای ما اطمینان بخش است. منظومه فکری انقلاب و آینده آن در این بیانیه ترسیم شده است و نشان می دهد ایشان پیشبینی ها و در برخی موارد پیشگویی ها نسبت به آینده دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: در سپاه گروه های اندیشه ورز ماموریت یافته اند تا نسبت به قسمت های مختلف این منشور کار کنند. امیدواریم هم در بحث کار علمی و پژوهشی و هم عملی کردن این راهبرد بزرگ عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در اقدامات خود مصمم است چون رسالتش پاسداری از انقلاب است، ادامه داد: سپاه نیروی مسلح است، اما محدود به نظامی گری نیست و هرجا خطری متوجه انقلاب باشد، خواه سخت، نیمه سخت و یا تهدید نرم، ماموریت حضور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه پرچم سپاه پاسداران و بسیجیان این است که آمده ایم انقلاب را حفظ کنیم، گفت: زهی خیال باطل که دشمن بتواند ما را از سنگرنشینی این انقلاب خارج کند ضمن اینکه افتخار است که سرمایه اصلی سپاه در چهل سال گذشته، هویت دینی و معنویت سپاه است.

ارسال نظرات