یعقوب قادری
غفاری از بسیجیان نخبه ناحیه بسیج اراک در گفتگو با بسیج
یک فعال بسیجی ناحیه اراک گفت: این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب اسلامی را برای بیش از ۲۵ سال آینده را ترسیم می‌کند که با توجه به تأکیدات حضرت آقا بر روی جوانان در این بیانیه نشان می‌دهد که آینده این انقلاب وابسته به همت جوانان است.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۳۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ جواد غفاری از بسیجیان نخبه ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگوی اختصاصی با بسیج
گفت: انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۴۰ سال از عمر با افتخار خود فصل اول خود را گذرانده است و در این فصل تثبیت حاکمیت خود را پشت سرگذاشته است.
وی افزود: برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی و استحکام بیشتر آن باید یک برنامه جدی و راهبردی داشته باشیم، روز چهارشنبه بیانیه‌ای که از جانب امام خامنه‌ای صادر شد نمونه‌ای از یک برنامه دقیق و راهبردی برای آینده است که تاکنون سابقه چنین برنامه ریزی در جهان نبودیم و این کاراولین بار توسط حضرت آقا انجام شده است.
بسیجی نخبه ناحیه بسیج اراک اظهار داشت: این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب اسلامی را برای بیش از ۲۵ سال آینده را ترسیم می‌کند که با توجه بهتأکیدات حضرت آقا بر روی جوانان در این بیانیه نشان می‌دهد که آینده این انقلاب وابسته به همت جوانان است.
وی افزود: بیانیه حضرت آقا با نفوذ معنوی بسیاری به دل‌های مردم باعث ایجاد راهبرد برای شروع دهه پنجم می‌شود و از طرفی تمام نقشه‌هایدشمنان را در طی این چند سال برای القای ناکارآمدی انقلاب از بین برد.
غفاری تأکید کرد: الگوی دفاع مقدس در این بیانیه مورد اشاره قرار گرفته است، همانطوری که در زمان جنگ اکثر فرماندهان نظامی کشور کمتر از ۳۰سال سن داشتند امروز هم باید مسائل مدیریتی کشور با تکیه به جوانان و نخبگان انجام شود.
وی افزود: هرجایی که به جوانان و نیرو‌های داخلی اعتماد کردیم توانستیم دستاورد‌های خوبی برای کشور ایجاد کنیم، ولی در زمانی که روحیه‌ها وتفکراتی روی کار آمدند که گفتند "باید مدیران را از خارج کشور وارد کنیم" به شدت ضرر کردیم".
این فعال بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: تفکری که نگاه آن به بیرون مرز‌های جمهوری اسلامی است نمی‌تواند کشور را از پیچ بحران‌های فعلی نجات دهد، مدیران انقلابی که تکیه آن‌ها به ظرفیت‌های داخل است می‌توانند از این مقطع فعلی عبور کنند و کشور را از شر پلیدی‌های دشمنان نجاتدهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار