حسین بغدادی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره)خبر داد
در این طرح  در هر مدرسه سه سرگروه از بین معلمان ، دانشجویان و طلاب انتخاب می شوند تا برنامه های علمی را با مشورت خانواده ها در مساجد برپا کنند.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۴۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سروان پاسدار کمانکش از آغاز به کار فعالیت مربیان طرح شهید بهنام محمدی(اتصال مسجد ، منزل و مدرسه)حوزه شهید آیت الله مدنی(ره) از روز شنبه 4 اسفند ماه خبر داد.
وی طرح شهید بهنام محمدی را از طرح های ارزشمندخواند و خاطرنشان کرد: برای اجرای موفق این طرح از تمام ظرفیت ها و امکانات حوزه و پایگاه ها استفاده خواهیم کرد و این طرح یکی از مأموریت های مشترک بین دستگاه تعلیم و تربیت و سپاه و بسیج در راستای اعتلای نظام و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.
کمانکش افزود : طرح شهید بهنام محمدی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است. هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود که در طرح شهید «بهنام محمدی» از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می‌روند که آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند. به این صورت که در این طرح در هر مدرسه سه سرگروه از بین معلمان ، دانشجویان و طلاب انتخاب می شوند تا برنامه های علمی را با مشورت خانواده ها در مساجد برپا کنند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف سازماندهی فعالیت های تربیتی پایگاه های تابع حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) و به منظور تکمیل فرایند آموزش در خانه، مدرسه و مسجد با تأکید بر تربیت نوجوان انقلابی اجرا خواهد شد.
وی نوجوان تراز اسلامی را عالم، عاقل و اهل فکر دانست و افزود: داشتن روحیه جهادی ، مسئولیت پذیری ، دین مداری ، بلند همتی ، کارآمدی و انقلابی بودن از دیگر ویژگی های این نوجوانان است.

ارسال نظرات