خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

بیانیه گام دوم منشور حرکت انقلاب است/نفوذ نظام جمهوری اسلامی در منطقه از جنس فرهنگ و آرمان است

حمید دامغانی در مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید حادثه تروریستی خاش گفت: بیانیه گام دوم منشور حرکت و پشرفت انقلاب است و نفوذ نظام جمهوری اسلامی در منطقه از جنس فرهنگ و آرمان می‌باشد نه نفوذ فیزیکی
کد خبر: ۹۱۱۵۰۵۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج سمنان، سرهنگ حمید دامغانی در مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی خاش که در مسجد عابدینیه سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و تسلیت به مناسبت شهادت پاسدارانی که این مجلس به یاد آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: شهدایی ک. در حادثه تروریستی خاش به دست مزدوران و تفاله‌های استکبار که در پیرامون کشور ما و کشور‌های همسایه لانه کردند و تلاش می‌کنند که با اقدامات خاائنانه خود جلوی مسیر انقلاب و امنیت این کشور را بگیرند و آن را خدشه دار کنند، مایه‌ی افتخار ملت ایران هستند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: آن جوانان غیور، پاسدارانی بودند ک. به حق از بهترین جوانان این مملکت و کسانی بودند ک. فرسنگ‌ها دور از خانواده به دلیل امنیت مردم ما ایفای نقش می‌کردند.
وی افزود: دشمن به خیال باطل خود می‌تواند با به شهادت رساندن جمعی از پاسداران مانع پیشرفت انقلاب شود؛ این حرکت آن‌ها حرکتی بزدلانه بود که از آدم ها‌ی پست و فرومایه برمی آید.
وی خاطرنشان کرد: کسانی ک. حامیان این تروریست‌ها هستند و آن‌ها را پشتیبانی میکنند و بهترین جوانان این مملکت را به خاک و خون می‌کشند، بدانند که شهادت بالاترین افتخار جوانان انقلابی است
دامغانی با بیان اینکه خون پاک شهدا در طول این ۴۰ سال ضامن بقای انقلاب شد، افزود: پیوند‌های مردم و انقلاب و ارکان نظام به واسطه و به برکت خون شهدا استوار مانده است.
فرمانده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: کشور ما با این شهدا مسیر خود را قوی‌تر ادامه می‌دهد و پاسداران ما با قوت بیشتر از مرز‌ها دفاع می‌کنند. این جمع با صفا به حرمت شهدای معزز ایجاد شده است که نشان می‌دهد انقلاب ما انقلابی پویا و مردم قدردان آن هستند
وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تمام تلاش خود را انجام داده تا این نظام را براندازد گفت: بخشی از اقتدار این نظام به واسطه‌ی نقش آفرینی‌های نیرو‌های مسلح و سپاه است؛ اگر از ابتدای انقلاب تا کنون تاریخ را مرور کنید می‌بینید ک. هر طراحی ک. دشمنان در طول این ۴۰ سال انجام دادند تبدیل به زمینه‌ای برای پویایی بیشتر این انقلاب شد.
وی ادامه داد: در ۴۰ سالگی انقلاب اگر ما در اوج اقتدار ایستادیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جهان استکبار دوران افول خود را طی میکند به برکت شهدا و رهبری است.
وی با اشاره بر اینکه دشمن عصبانیت و کینه خود را با این اقدامات بزدلانه خود نشان می‌دهد گفت: جهان هرگز تصاویر ذلت بار نیرو‌های آمریکایی که به دست نیرو‌های سپاه دستگیر شدند را فراموش نمی‌کند؛ این تصاویر مانند تیر‌هایی آتشین به ابرقدرتی همچون آمریکا بود. آمریکا با در دست داشتن تمام ارکان لازم و نهاد‌های خود ساخته بین المللی باز هم در تصمیم‌هایی ک. در تقابل جمهوری اسلامی بوده با شکست مواجه می‌شود و این به دلیل اقتدار این نظام است.
دامغانی اضافه کرد: اگر شما امروز افول رژیم صهیونیستی را می‌بینید این را مدیون شهدای عزیزی هستیم ک. اثر معنوی در جامعه ما دارند. دشمن باید بداند که هر چه خون بیشتری از ما بریزد نظام ما پایدار‌تر خواهد بود.
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه به برکت نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در سراسر منطقه است؛ نفوذ ما در منطقه از جنس نفوذ فرهنگ و آرمان است نه نفوذ فیزیکی
دامغانی با اشاره بر اینکه دهه پنجم انقلاب دوران حرکت، پیشرفت و توسعه نظام است، افزود: دهه‌ی پنجم با رهبری بسیار هوشمندانه و زیبا و با درایت رهبر معظم انقلاب و صدور بیانیه پر محتوای گام دوم که در اصل منشور حرکت انقلاب و استمرار این انقلاب است آغاز شده است‌
وی با اشاره بر بیانیه گام دوم بیان کرد: حضرت آقا موتور پیشبرنده این نظام را به دست جوانان سپرد؛ جوانانی که در بستر انقلاب تربیت شدند.
وی افزود: این بیانیه که حالت تهاجمی داشت ضربه‌ای بر پیکر افرادی بود که با موجودیت این نطام مشکل داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها