سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: در طول سالیان متمادی مشاهده شده که بسیج در هر عرصه وارد شده است شاهد خدمات بی‌بدیل و بزرگی در آن بوده ایم چراکه بسیج شاخصه جهادی بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۷۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

 بسیج شاخصه جهادی بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فعالیت های برتر علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری و افسران جنگ نرم بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گفت: این جشنواره ها با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری و با هدف شناسایی نخبگان علمی و فرهنگی و هم چنین تجلیل از برگزیدگان برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل عنوان کرد: بسیجیان و جوانان و دانشجویان انقلابی با توجه به اهمیت مباحث علمی و پژوهشی که ازسوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز وسیله ای برای اقتدار ملی و عزت عنوان شده است باید حضور پر رنگ و فعالی داشته باشند.

پرزور با بیان اینکه برای نهادهای انقلابی سست گرفتن کارهای علمی و فرهنگی قابل قبول نیست، گفت: در طول سالیان متمادی مشاهده شده که بسیج در هر عرصه وارد شده است شاهد خدمات بی‌بدیل و بزرگی در آن بوده ایم چراکه بسیج شاخصه جهادی بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ۴۱ بار جوانان را مورد خطاب قرار داده اند و این نشان از اعتماد بسیار عمیق ایشان به جوانان است و همین امر بار بسیار بزرگی را بر دوش جوانان گذاشته است و مطمئنا جوانان انقلابی و بسیجی به نحو احسن این بار را خواهند برداشت.

در این جشنواره ۳۷۶ اثر علمی شامل ۳۲۰ مقاله، ۸ اختراع، ۴ پایان نامه، ۱۷ طرح پژوهشی، ۳۶ تالیف کتاب و ۷۵ اثر فرهنگی و ۸۵ اثر افسران جنگ نرم به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شده بود که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات