سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه ویژه برادران برگزار می‌شود

مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسر قران کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژه برادران پایور و وظیفه از تاریخ هفتم الی دهم اسفندماه جاری در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۸۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

دبیر ستاد برگزاری مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: در این مرحله برگزیدگان آزمون انتخابی منطقه‌‌ای این مسابقات که طی آبان، اذر و دیماه در 10 منطقه کشور برگزار شد، برای تعیین نفرات برتر مرحله نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

سرهنگ دوم پاسدار محمد دیانت ادامه داد: این مسابقات با هدف ایجاد رقابت موثر میان فرهنگیاران و فعالان قرآنی سپاه و نیز تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ غنی قران کریم در میان کارکنان برگزار  می‌شود.

وی افزود: بیش از 270 نفر از پاسداران و سربازان قرآنی طی 3 روز در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم با هم به رقابت خواهند پرداخت. همچنین همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات کارگاه‌های مهارت افزایی فنون تخصصی تلاوت و حفظ قران کریم با هدف ارتقای سطح کیفی فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات تعداد 16 نفر از اساتید ممتاز بین المللی امر داوری و تدریس در کارگاه‌های مهارت افزایی را بر عهده خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها