جانشین معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین گفت: بواسطه تفکر ناب بسیج و پروی پیرو جوان و کودک و نوجوان از بسیج بو چرا که تفکر بسیج و ابتکارات بسیج در دل هشت سال دفاع مقدس شکوفا شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۸۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

تفکر بسیج و ابتکارات بسیج در دل هشت سال دفاع مقدس شکوفا شد/هدف صالحین کادرسازی و تربیت نیروی انسانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام محمد اسدی در جشنواره تجلیل از برترین‌های شجره طیبه صالحین استان اردبیل اظهار داشت: همچنان که انقلابمان با وحدت و همدلی به چهل سالگی خود رسیده و گام اول خود را طی نموده است برای طی نمودن گام دوم انقلاب نیز به وحدت و همدلی نیازداریم و جهت رسیدن به این امر صالحین یکی از طرح هایی است که پایه گذاری شده است.

وی افزود: روزی دشمن به مرزهای جغرافیایی حمله و جنگ نظامی را شروع کردند اما با اتحاد و همدلی ملت ایران و شناخت خطر در مقابل دنیا توانستین جنگ جهانی سوم را که تمام دنیا بر علیه ملت مسلمان ایران متحد شدند خنثی کردیم آن هم بواسطه تفکر ناب بسیج و پروی پیرو جوان و کودک و نوجوان از بسیج بو چرا که  تفکر بسیج و ابتکارات بسیج در دل هشت سال دفاع مقدس شکوفا شد.

اسدی خاطر نشان کرد: آمریکا و اسرائیل تنها تهدید را بلد هستند و جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند چرا که توان نظامی کشور و قدرت تفکر بسیج را به خوبی شناخته اند و می دانند پاسخ رویارویی با ملت قهرمان و تفکر ناب انقلاب پاسخ سخت است.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز ایمان و اعتقادات و باورهای ملت ایران بخصوص جوانان ما در رسانه های مجازی و فضاهای توخالی مجازی  نشانه گرفتند و می خواهند جوانان مارا بواسطه همین امکانات در خانه های حضور پیدا کرده و انحرافات عظیمی اینجاد کنند.

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب امروز یک وظیفه و تکلیف دشواری است که آرامش را در جامعه ترویج دهند، چه در عرصه های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و نظامی.

حجت الاسلام و المسلمین اسدی افزود: وقتی از حضرت امام پرسیدند، شما با یاری چه کسانی می خواهید به قیام خود ادامه دهید؟ و امام قاطعانه در جواب فرمودند: یاران من در گهواره اند.

وی گفت: این امید به آینده بود که در سال ۵۷ به ثمر نشست و یاران امام اغلب از کسانی بودند که در سال ۴۲ یا به دنیا نیامده بودند و یا به تعبیری دیگر درون گهواره ها بودند.

وی با بیان اینکه در دنیا شاهدیم که آمریکایی‌ها مداوم این لاف را می‌زنند که گزینه نظامی روی میز است اما جرات ندارند، ادامه داد:‌ امروز دشمن به‌جنگ عقیده‌ای و فکری ما آمده، بنابراین بهترین کار این است که برای جوانان‌مان کار تربیتی و فکری کنیم.

اسدی بیان کرد: تمرکز دشمن برای ایجاد انحرافات بسیار جدی است و ما بایستی آتش به اختیار مقابل این تفکرات غلط و فاسد دشمنان بایستیم و این مقابله با کادرسازی و تربیت نیروی انسانی و نیروی های تراز انقلاب اتفاق خواهد شد.

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حضرت امام به راهش و به هدفش و بی نهایت به جوانان ایمان داشت. همان جوانانی که قد برافراشتند و در پیروزی انقلاب حماسه آفریدند و آنانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس گوش به فرمان رهبر، با سن و سالی کم، با قد و قامتی کوچک اما با دلی بزرگ و ایمانی عمیق بزرگترین فرماندهان جنگ شدند. و پس از آن سربازان جوانی برای نظام در راه تحصیل و تهذیب و شکست تمام تحریم ها و تهدیدها، روزی که باز هم مورد ترس دشمنان قرار گرفتند و شدند شهدای انرژی هسته ای… و حالا این سالها و این روزها بازهم جوانانی که شاید امام را ندیدند اما راه امام و حماسه او را خوب شناختند، رفتند در دفاع از حریم ولایت و آنجا هم رنگ و بوی شهادت پاشیدند…

اسدی گفت: بنابراین در گام دوم که تکیه بر جوانان در آن رنگ و بوی بیشتر دارد ماها باید وحدت و همدلی خود را حفظ نماییم تا بتوانیم در جنگ نرم نیز همانند جنگ سخت پیروز و سربلند از میدان بیرون بیاییم.

ارسال نظرات