سید ساجد یعقوبی
به پاس از همکاری مجدانه با نهاد انقلابی بسیج انجام شد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین از همکاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان با این نهاد انقلابی تقدیر و تجلیل نمود.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۴۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
تجلیل فرمانده سپاه شهرستان نمین از مدیر آموزش و پرورش شهرستان
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با حضور در مدیریت آموزش و پرورش ضمن تجلیل از مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین به جهت همکاری مجدانه و تنگاتنگ با برنامه‌ها، یادواره‌ها و شاخص‌های اجرایی، این فعالیت‌ها را در نوع خود بی نظیر و کم نظیر توصیف نمود.

سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده افزود: در این دوره فعالیت‌های ابتکاری موثر با همکاری آموزش و پرورش شهرستان برای اولین بار در شهرستان اجرا شده است که قابل تحسین و در خور شایسته بوده که نشان از عمل انقلابی و اقدام جهادی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در راستای مطالبات و دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز وظیفه اصلی سپاه و آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت صحیح نسل آینده ساز نظام دانسته که خواهد توانست میراث دار لایق در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره)، شهداء گرانقدر و منویات حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشد.

انوش جعفری خانقاه در این دیدار با تقدیر از مجاهدت‌های پاسداران حریم ولایت خصوصاً فرماندهی فعال، کوشا و ولایی شهرستان، پیشرفت‌ها و رشد حاصله را مدیون امنیت موجودکه حاصل ایثارگری‌های شهدای والا مقام، مدافعان حرم و مجموعه ارزشی سپاه و بسیج تحت ولایت فقیه عنوان کرده که توانست با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع در تبیین دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی موفق عمل نموده و اهداف متعالی نظام تعلیم وتربیت جمهوری اسلامی ایران را بر اساس سند تحول بنیادین که همان رسیدن به حیات طیبه است محقق سازد.

در ادامه این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین لوح تقدیری از سوی سپاه شهرستان نمین به مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین اهداء نمود.
ارسال نظرات