با حضور فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد صورت گرفت؛

بهره برداری از مسکن مددجویی در روستای مزده از توابع خلیل آباد

مسکن مددجویی در روستای مزده از توابع شهرستان خلیل آباد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از مسکن مددجویی در روستای مزده از توابع شهرستان خلیل آباد، اظهار داشت: این واحد مسکونی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان تعمیر و مرمت شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این منزل مسکونی در مساحت ۹۰ مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان تعمیر و بازسازی شده است.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی یکی از مهمترین اهداف بسیج سازندگی در شهرستان خلیل آباد است، تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان در این راستا با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان و کمک به محرومیت زدایی اقدام به اردو‌های جهادی با ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و درمانی به محرومان و نیازمندان می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه در کار‌های جهادی، گروه‌های بی نام و نشان با همان اخلاص و ایثار دوران دفاع مقدس در روستا‌ها حضور می‌یابند و برای آبادانی آن روستا تلاش می‌کنند، عنوان کرد: امیدواریم در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومان، تلاشی انقلابی و جهادی داشته باشیم و بتوانیم گره‌ای هر چند کوچک را از مشکلات مردم منطقه باز کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها