خبرهای داغ:
با اقدام دستگاه های نظارتی

توزیع ۱۰۰ تن شکر انبارشده در سطح شاهرود

با اقدام دستگاه‌های نظارتی اطلاعات سپاه، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، ۲۳۰ تن شکر انبار شده در شاهرود کشف و ۱۰۰ تن آن در سطح شهر شاهرود به قیمت ۳۴۵۰ تومان در حال توزیع است.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۹۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با اقدام مشترک نهاد‌های نظارتی اطلاعات سپاه ناحیه شاهرود، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت ۲۳۰ تن شکر نگهداری شده در انبار‌های شهرستان شاهرود آزادسازی شد و ۱۰۰ تن آن در مراکز فروش تعیین شده سطح شهر با قیمت ۳۴۵۰ تومان در اختیار مردم قرار گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اعلام این خبر گفت: در اقدام مشترک دستگاه‌های نظارت این ۲۳۰ تن شکر انبار شده در سطح شهرستان کشف و با هماهنگی انجام شده ۱۰۰ تن از این شکر‌ها با قیمت مصوب ۳۴۵۰۰ رسال در اختیار همشهریان عزیز از امروز در مراکز تعیین شده قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه امروز خدمت رسانی به مردم اولویت است افزود: احتکار و امثال چنین کار‌هایی در راستای خدمت به مردم و انقلاب نیست و بازی برای دشمنان این نقلاب در جنگ اقتصادی است.
سرهنگ پاسدار عبیری با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همیشه در خدمت مردم و دولت هستند بیان کرد: افتخار ما خدمت به مردم و همکاری با نظام و دولت است و هر کجا مشکلی باشد ما در کنار دولت برای حل آن در خط مقدم حضور داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها