خبرهای داغ:
اهداف شهدا راهنمای نسل‌های بعد است / برای شناخت شهدا و پیمودن مسیر آنان نیاز به بصیرت است
کد خبر: ۹۱۱۹۴۴۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در یادواره شهدای بیمارستان مسلمین شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت(ع)، با بیان اینکه اهداف شهدا راهنمای نسل‌های حاضر و آینده است گفت: برای شناخت شهدا و پیمودن مسیر آنان نیاز به بصیرت است.

وی با بیان اینکه ماه رجب ماه پر فضیلتی در کنار ماه‌های شعبان و رمضان است و بهترین فرصت برای بهره بردای معنوی انسان است و با تجلیل از غیرت، شرف و جوانمردی شهدا، اظهار داشت: ملت ایران استقلال و عزت خودش را مرهون خون شهدا می‌داند و برای اینکه بتوانیم در مسیر شهدا باشیم کار سختی در پیش داریم.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدا، تصریح کرد: پیام شهدا ایستادگی و حفاظت از انقلاب اسلامی تا پای جان بوده است و انتقال این پیام وظیفه همه ماست و مطالبه شهدا از نسل‌های حاضر و آینده این است که مانند آنان عمل کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: مؤمن انقلابی مانند شهدا فکر می‌کند، مسیر را تشخیص می‌دهد و عمل او بهنگام و براساس بصیرت و اخلاص است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه ابزار را در جنگ نرم فرهنگی و اقتصادی پای کار آورده است، گفت: مانوس شدن با قرآن و فرهنگ شهدا جوانان را از آسیب‌ها مصون می‌کند.

فرمانده سپاه فجر در ادامه سخنان خود به بخشی از فعالیت‌های اخیر سپاه اشاره كرد و افزود: اهدای جهیزیه به زوج‌های کم‌بضاعت، برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم و ... نمونه‌هایی از طرح‌ها و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها