خبرهای داغ:
آیت الله العظمی نوری همدانی:

مبلغان جلوی تخریب افکار جوانان از آلودگی های فکری و عقیدتی را بگیرند

درگذشته تلاش بود که اهل بیت(ع) در بین مردم شناخته نشوند و مبانی دینی ترویج نشود ودشمن در این عرصه همه تلاش خود را بکار گرفت، اما خدا نخواست این نور خاموش شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۲۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله نوری همدانی، عصر امروز در دیدار معاونین تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه که در قم برگزار شد،  تبلیغ را از رسالت های مهم روحانیت دانسته و بر تبدیل شدن امامزادگان به قطب فرهنگی تأکید کردند.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: درگذشته تلاش بود که اهل بیت(ع) در بین مردم شناخته نشوند و مبانی دینی ترویج نگردد و دشمن در این عرصه همه تلاش  خود را بکار گرفت؛ اما خدا نخواست این نور خاموش شود.

معظم له عنوان کردند: این تلاش ها از سوی خلفای مختلف آغاز و با حکومت متوکل عباسی به پایان رسید. این خلفاء به شدت با ترویج دین و اهل بیت(ع) مبارزه می کردند و اجازه نمی دادند دین ترویج شود.

ایشان بیان داشتند: اما در ادامه با حضور امامزادگان به ایران شاهد نشر معارف دینی و مسلمان شدن مردم بودیم.        

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مبلغان نقش مهمی در شناساندن امام زاگان به مردم دارند و در این رابطه مطالعه تاریخ برای معرفت نسبت به امام زادگان امری ضروری و لازم است.

ایشان افزودند: مسئله دیگر که باید مبلغان توجه کنند به روز بودن و مطالعه است. به روز بودن باعث می شود بتوانند در جامعه اثر گذار باشند.

معظم له ابراز داشتند: علما مرزبانان دین هستند و همین وظیفه رسالت علما را برای واکسینه کردن افکار جوانان از انحرافات عقیدتی سنگین می کند. برای انجام درست وظایف باید، عالم،مهذب به اخلاق و... باشند.

به گزارش حوزه نیوز، ایشان افزودند: علما با مرزبانی می توانند جلوی تخریب افکار جوانان از آلودگی های فکری و عقیدتی را بگیرند.

ارسال نظرات