خبرهای داغ:

برگزاری همایش «به آینده خوشبینم» در شاهرود+ تصاویر

اولین همایش شبکه مردمی یاران انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود با عنوان «به آینده خوشبینم» با حضور پرشور اعضای شبکه و مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۵۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در طلیعه پنجمین دهه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در راستای بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری «گام دوم انقلاب» اولین همایش شبکه مردمی یاران انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود با عنوان «به آینده خوشبینم» با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای این شبکه، جمعی از ائمه معزز جمعه و جماعات، مسئولین، فعالین سیاسی و اجتماعی، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، برگزار شد و حجت السلام والمسلمین امینی امام جمعه شاهرود و دکتر مهدی چمران میهمان ویژه همایش، پیرامون موضوع همایش و بیانیه مقام معظم رهبری به ایراد سخن پرداختند.
در این همایش عباسعلی نوروزعلی رییس شورای معتمدین شبکه مردمی یاران انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود طی سخنانی به تشریح ساختار، اهداف و ماموریت این شبکه و عملکرد ۳۰ ماهه و برنامه‌های آتی آن پرداخت.
نوروزعلی عمده‌ترین هدف این تشکیلات را «فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و تحقق واقعی مردم سالاری دینی مورد نظر مقام معظم رهبری، باشناسایی، جذب، ساماندهی نیرو‌های مؤمن و طرفدار انقلاب و رهبری با هرگرایش و سلیقه سیاسی و از طریق شبکه سازی برشمرد» و برکارکرد اجتماعی این شبکه تاکید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها