خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود تاکید کرد:

انقلابی بودن به شعار نیست و باید عمل کرد

رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود گفت: پدیده عظیم انقلاب اسلامی را باید آگاهانه یاری کنیم و حدود ۱۰ سال است رهبری مرتب تاکید دارند که انقلابی باشید و منظور شعار دادن صرف نیست و باید عمل هم کرد در بیانیه گام دوم هم تاکید دارد که پدیده انقلاب را درست درک کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۵۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در همایش یاران انقلاب اسلامی شاهرود در کانون ملی شهید بهشتی در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه رجب اظهار کرد: انقلاب از دهه ۳۰، یاورانی داشته و دارد و ریزش و رویش‌هایی داشته‌ایم.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر انقلاب افزود: در این دوره بسیار مهم یاران انقلاب نیاز هست و شاید ریزش هم داشته باشیم که باید ناراحت باشیم و یقینا یاوری انقلاب در گام دوم حتما یک نگاه نو می‌خواهد.
امینی خاطر نشان کرد: گاهی یاران انقلاب باید خون دل بخورد مانند امام راحل و آستانه تحمل باید اینگونه باشد تا وظیفه انجام شود و گاهی سکوت و گاهی فریاد دارد و جا‌های این‌ها را باید انسان بداند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود تصریح کرد: این پدیده عظیم را باید آگاهانه یاری کنیم و حدود ۱۰ سال است رهبری مرتب تاکید دارند که انقلابی باشید و منظور شعار دادن صرف نیست و باید عمل هم کرد در بیانیه گام دوم هم تاکید دارد که پدیده انقلاب را درست درک کنیم.
وی ادامه داد: بعد از چهل سال از نظام اسلامی هنوز در اینکه کی رجب و عید و رمضان هستیم مانده ایم با این همه تحول در نظام و این خوب نیست و هنوز ما امام خمینی (ره) را نشناخته ایم و درک درستی از ولایت نداریم.
امینی تاکید کرد: یاران انقلاب باید این پدیده بی نظیری که عالم را تحت تاثیر قرار داده است را بتوانیم یاوری درست کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار