خبرهای داغ:
عضو موسسه امیر بیان قم:

تاکید بیانیه گام دوم انقلاب بر امید و پیشرفت/دشمن از اراده ملت ما ترس دارد

عضو موسسه امیر بیان قم گفت: گام دوم انقلاب اسلامی این است که نباید ناامید شویم و در اوج در حال پیشرفت هستیم و باید جنگید برای اینکه مردم امید داشته باشند و دشمن از اراده ملت ما ترس و هراس دارد.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۵۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین جنتی در یادواره شهدای عملیات بدر شهرستان شاهرود در مسجد غربا در سخنانی با بیان خاطره‌ای از شهید معماریان با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حضور آن‌ها با اشاره به راز‌های موفقیت انسان‌ها اظهار کرد: راز موفقیت را می‌توان سه بخش تقسیم کرد که توانایی جسمانی، امکانات و علت اصلی موفقیت اراده است بدون داشتن توانایی جسمانی و امکانات و شهدای نوجوان به ما ثابت کردند.
وی با اشاره به تربیت فرزندان با توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و چشاندن سختی برای محکم شدن اراده آن‌ها افزود: خداوند در قرآن بر اراده قوی تاکید می‌کند که مهمترین عامل موفقیت انسان است و علت ناتوانی اراده است و اراده زندگی ما را به موفقیت می‌رساند و باید روی آن کار کرد.
عضو‌موسسه امیر بیان قم گفت: هم عامل موفقیت افراد و هم عامل موفقیت خوشبختی جامعه اراده است و انقلاب اسلامی ایران به نتیجه رسید به خاطر اراده ملت بود که دنیا این اراده را نداشت و امام راحل در اول انقلاب بیش از بیست بار تکرار کردند که خداوند به خاطر اراده ملت یک اراده بزرگ را رقم زد و انقلاب پیروز شد و دفاع مقدس رقم خورد، چون جوانانی با اراده پولادین داشتیم.
وی با اشاره به اراده شهید نادر مهدوی در مقابل آمریکا بیان کرد: رهبر انقلاب در بیانی تاکید دارند که قدرت اراده انسان‌ها حرف نهایی را می‌زند و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نتیجه اراده ملت بوده است و خیره کننده‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی تربیت نسل جوانان انقلابی مومن است که در چهل سالگی انقلاب دیده نشد.
جنتی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتح الفتوح انقلاب، تربیت جوانان انقلابی است گفت: دشمن از این دستاورد مهم انقلاب اسلامی هراس دارد که شهدا از آن جمله است و دنیا با اراده ما مشکل دارد و قدرت برتری که در جوانان ما قرار داده می‌شود و دنیا در برابر آن نمی‌تواند مقاومت کند.
این محقق و پژوهشگر حوزه انقلاب و دین خاطر نشان کرد: رهبری انقلاب دفاع مقدس را وسیله‌ای برای رشد استعداد‌های مکنون در انسان‌ها به شکل عجیبی بروز کند و دشمن از این اراده ترس دارد و این معجزه انقلاب اسلامی ایران در دفاع مقدس بروز کرد و در ادامه هم این معجزه انقلاب در منطقه غرب آسیا و کشور‌هایی همچون عراق و سوریه هم اتفاق افتاد.
وی با تاکید بر اینکه وقتی انقلاب اینگونه در جهان اثرگذار است شکست ناپذیر خواهد بود گفت: دشمن مشکلش با این دستاورد انقلاب اسلامی است و تلاش دشمن گرفتن قدرت برتر ایران که اراده الهی است می‌باشد و رهبری تاکید دارند آن‌ها با بمباران شیمیایی که رسانه‌های غربی است تلاش دارند اراده الهی را از ملت و جوانان ما بگیرند.
جنتی ادامه داد: رهبر انقلاب تاکید دارند که مهمترین ابزار استعمار فرانو رسانه است که از آن به بمب شیمیایی تعبیر می‌شود و این یعنی باور‌ها و اراده‌ها را می‌گیرد و انسان را آرام آرام از بین می‌برد و با دروغ، شایعه، کتمان پیشرفت خودی، بزرگنمایی مشکلات، کتمان مشکلات بیگانگان و تحلیل غلط که این‌ها تخریب خودباوری و قدرت برتر را در بردارد.
وی با بیان اینکه علت اصلی شکست جنگ صفین بمباران شیمیایی شعار «ما نمی‌توانیم به جنگ ادامه دهیم» اشعث بود تصریح کرد: اگر چهار ساعت لشکر علی صبر می‌کرد تاریخ عوض می‌شد و امام حسین (ع) به مسلخ نمی‌رفت و حکومت مولا علی (ع) گسترش می‌یافت و امروز هم اینگونه است.
عضو‌موسسه امیر بیان قم با بیان اینکه امیرکبیر تاکید دارد جامعه ملت دانا می‌خواهد تا رشد کند، اضافه کرد: جوان دستاورد انقلاب اسلامی است و می‌توان. دنیا را متحول کند و آمریکا رو به فروپاشی است و ایران رو به صعود است و با مقاومت داریم به قدرت برتر جهان تبدیل می‌شود و امریکن اینترست ایران را جزو هفت قدرت برتر دنیا معرفی می‌کند.
جنتی ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی این است که نباید ناامید شویم و در اوج در حال پیشرفت هستیم و باید جنگید برای اینکه مردم امید داشته باشند و هفت توصیه رهبری را عرصه‌های مختلف سرلوحه گرفتیم خدا به اراده مردم کشور را به اوج می‌رساند، چون خداوند به گام اول ما را به جلو برد.
در این مراسم که کلیپی از عملیات بدر و همچنین مرثیه‌خوانی حاج منصور ارضی در بین رزمندگان گردان کربلا در دوران دفاع مقدس پخش شد، ذاکر اهل بیت محمدرضا اسلامی در وصف شهدا به شعرخوانی و مدیحه سرایی پرداخت.
این یادواره شهدا به همت پایگاه امام خامنه‌ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیئت جان نثاران اباعبدالله الحسین (ع) مسجد غربا به یاد قریب به ۷۰ شهید عملیات بدر از جمله سرداران شهید منصور جلالی، محمدحسین عامریان، حسن عامری، حسین منتظری، محمد غیاث الدین، علی اکبر گلپایگانی، حسین مظفری، حمید متحدی، حمزه عربو، علیرضا قتولی، محمد غنچی، سیدجعفر شمسایی، رضا فصیح بیکی، علی اکبر ترشیزی، علی اکبر حیدری، رجبعلی عرب خالقی، اسدالله عربعامری، علیرضا عمودی، محمدمهدی شهری، مسیح رحیمی برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار