خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه امروز نمی‌توان با منبر خشک مردم را جذب کرد، گفت: باید شیوه‌های مطلوبی از تبلیغ دین را در منبر‌ها ارائه دهیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۹۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، ۲۲ اسفندماه در گردهمایی رؤسای تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، با بیان اینكه امروز نمی‌توان با منبر خشک مردم را جذب کرد، گفت: روحانیان باید به روز باشند، هر چند تبلیغ سنتی نیز باید به قوت خود باقی بماند.

وی با بیان اینکه در شیوه تبلیغ باید تجدیدنظر شود، گفت: باید شیوه‌های مطلوبی از تبلیغ دین را در منبرها و تبلیغ‌ها ارائه دهیم، ارتباط گرفتن با مخاطب نیز باید مورد توجه روحانیون قرار گیرد، هنگامی که روحانیت نتواند ارتباط مطلوبی برقرار کند، اجرای فعالیت‌ها و تبیین مطالب امکان‌پذیر نخواهد بود.

رضایی در ادامه با اشاره به پایان رسیدن دهه چهارم انقلاب گفت: انقلاب دهه پنجم خود را با فعالیت‌های بیشتری به کوری چشم دشمنان آغاز کرده و قطعاً این مسیر را با قدرت ادامه خواهند داد.

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس با بیان اینکه باید فرازهای گام دوم انقلاب را به خوبی تبیین کنیم، افزود: پس از تبیین مطالب باید بتوانیم آن را به خوبی اجرایی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به تبیین افق روشن در بیانیه گام دوم انقلاب که مفام معظم رهبری فرمودند پرداخت و گفت: فردی که نظریات امام را زیر سئوال برده و حکومت ولایت فقیه را قبول ندارد در یکی از سخنرانی‌های مهم خود بیان می‌کند که اگر یک روز بنا باشد، بین شاه و امام یکی را انتخاب کنم قطعاً امام را انتخاب می‌کنم چراکه امام را یک فیلسوف می‌داند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها