خبرهای داغ:
مدير عامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوين:

بهره برداری از 44 واحد توليدی در شهركها با بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری

خانپور گفت: از ابتدای سالجاری تاكنون 44 واحد توليدی در شهركها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسيدند که برای ساخت و راه اندازی این تعداد واحد توليدی 945 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۹۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شهرک های صنعتی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوين بیان کرد:از ابتدای سالجاری تاكنون 44 واحد توليدی در شهركها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسيدند که برای ساخت و راه اندازی این تعداد واحد توليدی 945 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: با راه اندازی اين واحدهای توليدی برای 883 نفر به طور مستقیم اشتغال فراهم شده است.
رئيس هيات مديره شركت شهركهای صنعتی استان اظهار كرد: بیشترین میزان واحدهای به بهره برداری رسیده در سال جاری مربوط به شهرکهای صنعتی ليا با 19 واحد و كاسپين 1 و 2 می باشد.

خانپور با اشاره به محصول توليدی اين واحدها عنوان کرد: جک هيدروليكی، اكسيد آهن، گرانول پليمری، اجاق گاز فر دار، سيليكات سديم مايع، پارچه كشباف گرد، تقويت كننده های انتقال مخابراتی، بطری از PET ، مواد شوينده، قطعات سيستم برق رسانی و احتراق، رنگرزی، ريخته گری آلومينيوم، پاكت های روكش دار از جمله تولیدات این واحدها به شمار می روند.

اين مسوول از طرحهای صنعتی در مرحله ساخت و ساز خبر داد و افزود: در حال حاضر 339 طرح صنعتی در مرحله ديوار كشی، نصب سوله و نصب ماشين آلات و تجهيزات در شهركها و نواحی صنعتی هستند كه با راه اندازی اين واحدهای صنعتی زمينه اشتغال پايدار بيش از 12 هزار نفر فراهم خواهد شد.

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها