خبرهای داغ:
با هدف قدردانی از حُسن همجواری همسایگان مدارس:

۲۶ اسفند " روز همسایه‌های مدارس" در شاهرود نامگذاری شد

در حرکتی نو و در سالروز ولادت امام جواد ع. و با تأیید سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود ۲۶ اسفند هر سال به عنوان روز "گرامیداشت همسایه‌های مدرسه" در تقویم آموزش و پرورش شاهرود نامگذاری شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۶۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سال تحصیلی تنها تقویم ما همکاران فرهنگی نیست! کم نیستند کسانی که با مراسم صبحگاه ِ‌مدرسه بیدار می‌شوند و حاضران ناپیدا و همراهان همیشگی مدرسه درآئین‌ها و زنگ‌ها هستند. اینان همسایگان خوب مدرسه اند، دست‌های مهربانی اَند که بسیار توپ‌های افتاده در حیاط خانه شان را به بچه‌ها بر گردانده اند و از شادی آن‌ها در زنگ‌های تفریح و ورزش مدرسه خوشحال شده اند، آنان فریاد بچه‌ها را موسیقی ناب زندگی می‌دانند.
بدین جهت در حرکتی نو و با هدف گسترشِ فرهنگِ قدردانی و نهادینه کردن مهارت‌های حسن همجواری و احترام متقابل و در روز میلاد با سعادت امام جواد ع. و با تأیید سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود روز ۲۶ اسفند به عنوان روز "گرامیداشت همسایه‌های مدرسه " در تقویم آموزش و پرورش شاهرود معرفی شد.
سید محمد موسوی در گرامیداشت این روز گفت: جا دارد این نزدیکان و این صبورانِ صمیمی مدرسه را نیز در تعلیم و تربیت سهیم بدانیم. ما بخشی از امنیت و آرامش مدرسه را مدیون آنان هستیم.
گفتنی است در این روز نمایندگان شورای دانش آموزی دبستان دهخدا شاهرود به همراه مدیر و معاون مدرسه، مسئولین آموزش و پرورش شاهرود در حوزه‌های معاونت آموزش ابتدایی، امور بانوان و جوانان، انجمن اولیاء ومربیان در دیدار با خانم بایزیدی، با تبریک سال نو و تقدیم لوح تقدیر، از این همسایه مهربان مدرسه قدردانی و تشکر کردند.
گزارش: غلامرضا محروقی-روابط عمومی آموزش و پرورش شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها