سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
کد خبر: ۹۱۲۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷- ۰۵: ۰۰
نقی زاده در گفت و گو با «بسیج»:
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: قدرت رسانه در فراگیر بودنش است و می طلبد که این جشنواره برای جذب مخاطبان بیشتر از هنر رسانه استفاده کند.

اصغر نقی زاده بازیگر فیلم سینمایی "آژانس شیشه ای" در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه راهیان نور یکی از عملیات های فرهنگی و اثرگذار در سطح کشور است که باعث آشناسازی نسل جوان امروزی با وقایع دوران دفاع مقدس می شود، گفت: جشنواره ای همچون جشنواره سرزمین نو که حوزه تخصصی اش دفاع مقدس و راهیان نور است می تواند از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه هایی همچون شبکه افق به تبلیغات بپردازد و قطعا از این طریق، ارسال آثار به این جشنواره هر سال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی ادامه داد: قدرت رسانه در فراگیر بودنش است و می طلبد که این جشنواره برای جذب مخاطبان بیشتر از هنر رسانه استفاده کند؛ چرا که در طول سال قریب به 6 میلیون زائر به گفته مسئولان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند اما همه این زائران از وجود چنین جشنواره ای مطلع نیستند و رسانه می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

نقی زاده با بیان اینکه همیشه عاشق بازی در نقش یک رزمنده بوده است، خاطر نشان کرد: با خودم قراری گذاشته‌ام که تا زمانی که زنده‌ هستم نقش‌ رزمنده را بازی کنم تا یاد و خاطرات آنها را بازگو ‌کنم. دوستان جانباز هر وقت من را در خیابان می‌بینند برای ایفای چنین نقش‌هایی از من تشکر می‌کنند؛ البته من به دنبال تشکر نیستم، بلکه دلم می‌خواهد بازگوکننده خاطرات رزمندگان باشم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar