خبرهای داغ:
در اختتامیه راهیان نور سپاه ناحیه امام حسن(ع) بیان شد:

شهید زاده مکتب عاشوراست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اختتامیه راهیان نور سپاه ناحیه امام حسن (ع) که در شب شهادت حضرت زینب کبری برگزار شد گفت : مکتب عاشورا مناسب ترین الگو برای رشد و تعالی یک ملت است و شهید زاده مکتب عاشوراست.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۲۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، ضمن تبریک سال جدید و تسلیت شهادت زینب کبری(س) در اختتامیه راهیان نور سپاه ناحیه امام حسن (ع) که در زائر سرای خرمشهر برگزار شد گفت: شهید زاده مکتب عاشوراست و برای رشد یک ملت مکتب حسین زیباترین ترجمه نمود مردان الهی می باشد.

وی با اشاره به مخالفت و دشمنی مستکبرین در طول تاریخ با عاشورا و امام معصوم افزود: در عاشورا پس از شهادت امام و یارانش همه نخبگان و خواص آن کار را تمام شده می دانستند تا اینکه حضرت زینب کبری با افشارگری خود اولین پیام آور ظلم ستیزی و رو کردن دست طاغوت بنی امیه شد.

این مسوول ادامه داد: در جهان امروز نیز کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یک شعار نیست بلکه یک هشدار برای مسلمین بوده که انحراف از ارزش ها خوبان جامعه را از ما می گیرند بی آن که بدانیم چه حادثه ای رخ می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر تصریح کرد: دشمنان امروز در یک جنگ ترکیبی تمام قدرت خویش را برای در هم کوبیدن پایه های اسلام ناب و حکومت اسلامی بکار گرفته اند اما با تکیه بر سیره شهدا می توانبا جهاد و شهادت به پیش رفت و کاخ های آنان را در نوردید.

معبودی در ادامه تصریح کرد: سعی کنیم بهره معنوی از سیره شهدا و زیارت مناطق عملیاتی در زندگی خودمان و جامعه جاری و ساری شود تا بتوانیم رشد و تعالی را بهتر تجربه کنیم.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای زائرین گفت: مشکلات جامعه و اقتصادی با بهره گیری از روحیه جهاد و شهادت به راحتی قابل حل است و در این زمینه طرح و برنامه ها را با تمام توان پیگیری کنیم و از مسئولین بخواهیم در سایه وحدت و همدلی همانند شهدا با همه داشته هایشان به میدان عمل بیایند.

۱۰۰۲/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار