خبرهای داغ:
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود خبر داد:

۳۰ مصدوم در ۱۲ حادثه رانندگی در شرق استان سمنان

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: در شبانه روز گذشته ۱۲ حادثه رانندگی درون و برون شهری در شرق استان سمنان روی داد که ۳۰ تن مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۰۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ناصر سلمانپور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۲ حادثه رانندگی درون و برون شهری در شرق استان سمنان روی داد که ۳۰ تن مصدوم شدند اظهار کرد: از این تعداد حادثه ترافیکی هشت مورد جاده‌ای بوده و بقیه درون شهری بود.
وی با بیان این که از مجموع مصدومان این حوادث ۹ مورد سرپایی مداوا شده و ۱۸ تن به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند، افزود: در این مدت ۴ حادثه شهری نیز روی داد که سه تن مصدوم شدند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود کل ماموریت‌های انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته را ۵۲ مورد اعلام کرد و گفت: بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ شاهرود نیز در یک مورد پرواز چهار مصدوم را به بیمارستان رساند.
از آغازین روز‌های تعطیلات تا کنون ۴۳ حادثه رانندگی در شرق سمنان روی داده که ۹۹ تن زخمی و یک کشته شده است.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۵۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها