سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: نخستین کمک‌های مردمی استان اردبیل که توسط مردم همیشه در صحنه استان اردبیل به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بود برای سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۱۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

کمک‌های مردمی استان اردبیل برای سیل‌زدگان گلستان و مازندران ارسال شد+فیلم

سرهنگ پاسدار علی پیر جاهد در گفت و گو با بسیج اردبیل اظهار داشت: نخستین کمک‌های مردمی استان اردبیل که توسط مردم همیشه در صحنه استان اردبیل به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بود برای سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران ارسال شد.

وی افزود: کمک‌های غیرنقدی شامل نیاز‌های ضروری سیل‌زدگان عزیز از جمله اقلام گرمایشی، پتو، پوشاک، خوراکی‌های فاسد نشدنی و ... است که اولین محموله از این کالا‌ها از شهرستان پارس‌آباد بارگیری و ارسال شد و همچنین شامگاه روز گذشته نیز بارگیری اقلام امدادی برای ارسال به استان مازندران از شهرستان‌های بیله‌سوار و گرمی انجام گردید که این اقلام امدادی ارسال گردید.

وی بیان کرد: صبح روز گدشته نیز یک تریلی آب معدنی بسته‌بندی شده از شهرستان سرعین بارگیری و به اردبیل ارسال شده امروز تمامی این اقلام به همراه تعدادی از همکاران به استان مازندران ارسال گردید

.مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر و سازماندهی مناسب، ۳ استان گلستان، مازندران و خوزستان بین ۳۲ استان تقسیم شده که خدمات فنی و کمک‌های مردمی استان اردبیل به استان مازندران ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی استان اردبیل از همان روز‌های اول برای امداد و کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده اعلام آمادگی نموده‌اند، ولی با توجه به وضعیت حاضر امکان حضور نیروی انسانی وجود ندارد که بلافاصله با مساعد شدن وضعیت، نیرو‌های جهادی استان در این مناطق حاضر خواهند شد.

پیرجاهد با اشاره به جمع‌آوری اقلام غیرنقدی در پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و نواحی بسیج و سپاه استان، اظهار داشت: مردم متدین استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را جهت ارسال به مناطق سیل‌زده به این مراکز تحویل دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های فنی و مردمی به مناطق سیل‌زده شمال کشور با مدیریت بسیج سازندگی و با پشتیبانی فرماندهان نواحی، ترابری و آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل انجام می‌شود.

 جمع آوری و ارسال کمک های مردمی شهرستان پارس آباد برای سیل زدگان کشور

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدارصمد آهنی جانشین فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد از جمع آوری کمک‌های مردمی و خدمات رسانی و کمک‌های اولیه سپاه و بسیج به سیل زدگان استان گلستان و مازنداران خبر داد.

وی هدف اول سپاه را نجات مردم گرفتار در سیل و جلوگیری و کاهش از تلفات برشمرد.

سرهنگ آهنی افزود: سپاه و بسیج شهرستان پارس آباد به مردم سیل زده استان گلستان و مازندارن با ارسال مواد غذایی، آب معدنی، لباس، پتو، فرش و ... به ملبغ ۱۵ میلیون تومان کمک‌های اولیه را انجام داد.

جانشین فرمانده سپاه پارس آباد اظهار کرد: سپاه و بسیج شهرستان هیچ شانی جز خدمت رسانی و در کنار مردم بودن ندارند.
 
گفتنی است کمک های مردمی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل در مسجد جامع شهر بران جمع آوری  و برای ارسال به مناطق سیل زده کشور آماده می باشد.
 
 
 


گزارش از : سید ساجد یعقوبی
ارسال نظرات