سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: امروز دشمنان هجمه‌های خود رای بر روی جوانان نسل سوم و چهارم قرار دادند که بهترین راه مقابله با این تهدیدها و عملیات‌های روانی دشمنان حضور در راهیان نور است.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۳۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
بهترین راه مقابله با عملیات‌های روانی دشمنان حضور در راهیان نور است
سرهنگ پاسدار حسن نوری در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل در مناطق عملیاتی جنوب، اظهار داشت: ۴۵۰ نفر از شهرستان‌های پارس آباد، گرمی، اصلاندوز و بیله سوار در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به مدت ۵ روز بازدید کردند.

وی ادامه داد: این بسیجیان عزیز در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از یادمان‌های مختلفی از جمله والفجر ۸ در اروند کنار، دهلاویه، هویزه، شلمچه، طلائیه و فکه بازدید نمودند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد افزود: در سال ۹۷ تا کنون از شهرستان پارس آباد ۱۶۰۰ نفر از مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور بازدید کردند که ان شاء الله امید می‌رود امسال تعداد این کاروان‌ها افزایش یابد.

نوری بیان کرد: امروز دشمنان هجمه‌های خود رای بر روی جوانان نسل سوم و چهارم قرار دادند که بهترین راه مقابله با این تهدیدها و عملیات‌های روانی دشمنان حضور در راهیان نور است.

وی گفت: شهدای ما در دوران دفاع مقدس با ایثارگری ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌ها از اسلام، نظام و انقلاب دفاع کردند فلذا جوانان، نوجوانان و دانشجویان ما از این طریق یعنی با حضور در یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس ترویج دهنده این رشادت‌ها به نسل‌های آتی باشند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد تاکید داشت: امروز وظیفه بزرگی بر دوش ما هست تا آن ایثاگری ها، فداکارای‌ها را به دنیا نشان دهیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میسر نیست جز ادامه راه شهدا و عمل به وصیت شهدا.
ارسال نظرات