کریمی قدوسی:

حضور در صحنه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب از شاخصه‌های سبک زندگی دینی است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی حضور در صحنه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب را از شاخصه‌های سبک زندگی دینی دانست.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۷۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سومین یادواره ۲۰ شهید براکوه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار گناباد در محل حسینیه روستای موسیرز برگزار گردید.
 
برگزاری نمایشگاه یادمان شهدا، اجرای سرود توسط دختران انقلاب، مداحی و اجرای سرود انقلابی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای منطقه در جبهه، گفت: وظیفه امروز ما الگوگیری از سیره شهداست.

وی در ادامه با اشاره ویژگی‌های شهدا، اولین شاخصه آنان را موضع گیری در برابر مسائل سیاسی روز دانست و گفت: شهدا در زمان خود در داخل با جریان نفاق و ضدانقلاب درگیر بودند و به افشاگری علیه آنان می‌پرداختند و تعداد زیادی از آن‌ها در این مسیر به شهادت رسیدند از جمله شهید کامیاب که از استوانه‌های انقلاب در استان بود در این راه جان خود را فدا نمود.

نماینده مردم مشهد در مجلس، قرار دادن خود در مسیر هدایت امام مسلمین و عدم دلبستگی به غرب را دومین ویژگی شهدا برشمرد و افزود: از ابتدای انقلاب دو جریان در کشور حضور داشته اند. در برابر جریان انقلابی، تقی زاده‌هایی وجود داشته اند که قبله آمال آن‌ها غرب و امریکاست. کسانی که در دوران امروز نیز در مدارس کشور سند استعماری ۲۰۳۰ را به اسم ایجاد نشاط و شادابی به اجرا می‌گذارند.

وی در تبیین این ویژگی، حضور در صحنه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب را از شاخصه‌های سبک زندگی دینی دانست که در روز‌های اخیر نمونه‌ای از آن در خدمت رسانی به سیل زدگان در استان گلستان توسط نیرو‌های انقلابی قابل مشاهده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها