حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) در مناطق سیل‌زده استان گلستان/ آمادگی کامل تیم‌های پزشکی، دامپزشکی و عمرانی جهت خدمت‌رسانی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) به همراه مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی در شهرهای سیل‌زده گنبد کاووس، کلاله و مراوه تپه استان گلستان حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۹۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

سرهنگ پاسدار محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  از  حضور سردار نظری؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) در مناطق سیل زده شهرهای گنبد کاووس، کلاله و مراوه تپه استان گلستان جهت فراهم آوری کمک‌های مورد نیاز خبر داد و اظهار داشت: یک تیم پزشکی به مدت چند روز در حاشیه شهر گنبد کاووس مستقر هستند و شب گذشته یک کامیون دارو و آب معدنی به منطقه ارسال شد.

 راه‌های روستایی و عشایری در کلاله بازسازی و بازگشایی می‌شود

وی با اشاره به اینکه شهرستان کلاله بیشترین آسیب را متحمل شده است، افزود: همه راه‌های روستایی و عشایری در این منطقه از بین رفته است لذا با همکاری شهرداری مشهد و جهادگران بسیجی برای بازسازی و بازگشایی راه‌های روستایی و عشایری اقدام کرده‌ایم.

مرمت و بازسازی خانه‌های دام و عشایر

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: شهر مراوه تپه بیشترین حجم عشایر را دارد لذا در این شهر بسیاری از خانه‌های دام و عشایر آسیب دیده‌اند بنابراین درصددیم با کمک‌های مردمی که جمع‌اوری شده است نسبت به ترمیم و بازسازی آن اقدام نماییم.

اعزام تیم دامپزشکی

وی با اشاره به وجود دام در خانه‌های روستایی و عشایر از اعزام تیم‌های دامپزشکی برای کنترل و درمان بیماری دام در هفته آینده خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها