سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل خبر داد
مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از ارسال محموله غذایی و بهداشتی مردم استان اردبیل به مناطق سیل‌زده استان مازندران خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۲۷۳۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

ارسال محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیر جاهد در رابطه با ارسال محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده اظهار کرد: مرحله اول کمک‌های مردمی استان اردبیل در قالب ۳ کامیون و یک تریلی بارگیری و به استان مازندران ارسال شد که به محض رسیدن مرحله اول محموله به دست مردم در روز‌های آتی شاهد ارسال مرحله بعدی کمک‌های مردمی استان به مناطق سیل زده خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه محموله‌های ارسالی از استان اردبیل در اختیار مردم سیل‌زده شهرستان نکا مازندران قرار می‌گیرد افزود: با توجه به تقسیمات و تصمیمات اتخاذ شده کمک‌های مردمی استان اردبیل که توسط بسیج و سپاه جمع آوری می‌شوند در استان مازندران مابین اهالی شهرستان نکا توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با اشاره به نیاز اساسی مردم شهرستان نکا مازندران به اقلام ضروری گفت: بعد از بازدید میدانی از منطقه و گفتگو با اهالی متوجه شدیم که اصلی‌ترین نیاز اهالی آرد برای تهیه نان و علوفه برای دام‌هایشان است.

پیر جاهد با اشاره به اینکه تصورمان این بود که مردم اهالی سیل زده بیشتر نیازشان به آب معدنی باشد تصریح کرد: باتوجه به تخریب راه‌ها و مسیرها، نبود علوفه برای دام‌ها مردم اهالی را نگران کرده است.

وی بااشاره به اینکه جهت توزیع و نظارت بر توزیع محموله‌های ارسالی در نکا حضور داریم افزود: مرحله اول، ارسال کمک‌های مردمی و پشتیبانی از اهالی مناطق سیل زده و مرحله دوم عمران و آبادانی منطقه است که در این خصوص گروه‌های جهادی استان اردبیل جهت کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که هرزمانی اعلام نیاز شود در منطقه حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: باتوجه به تجربه‌های حاصله از زلزله کرمانشاه به نظر می‌رسد که حضور خود اهالی در امر عمران و آبادانی منطقه نتیجه مطلوب‌تری دارد.

ارسال نظرات