خبرهای داغ:

کمک ۸۰ میلیون ریالی بسیج اصناف استان به سیل زدگان

مسئول بسیج اصناف سپاه استان سمنان از کمک بیش از ۸۰ میلیون ریالی بسیج اصناف استان سمنان به سیل زدگان استان های شمالی کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۶۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
محمد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان با تبریک سال نو و ابراز تاسف از سیل‌های اخیر در استان‌های کشور و گرفتار شدن هموطنان عزیز با اشاره به کمک‌های بسیج اصناف استان سمنان به سیل زندگان با بیان اینکه از همان ابتدای این رخ داد جلسات متعدد در بسیج اصناف استان و با سایر سازمان‌ها برگزار شد افزود: برای تهیه آرد با اداره غله و برای پخت نان با اتحادیه نانوایان و اتاق اصناف جلساتی برگزار شد و تاکنون هزار بسته نان خشک برای سیل زدگان ارسال شده است.
وی افزود: حوزه‌های بسیج اصناف در شهرستان‌های استان نیز فعال شده و به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان بویژه اصناف و بازاریان پرداختند که تاکنون ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال وجه نقد جمع آوری شده است.
مسئول سازمان بسیج اصناف استان سمنان گفت: در شهرستان سمنان ۲۰ میلیون ریال وجه نقد و پوشاک و موادغذایی، شهرستان شاهرود ۲۵ میلیون ریال و پتو و کنسروجات و پوشاک، شهرستان دامغان ۸۰۰ هزار ریال و نان و موادغذایی و آب معدنی، شهرستان گرمسار ۲۱ میلیون ریال و پوشاک و شهرستان میامی ۲۶ میلیون ریال و آب معدنی برای هموطنان سیل زده جمع آوری گردیده است.
وی با بیان اینکه عده بسیاری از اصناف و بازاریان کمک‌های نقدی خود را به حساب سپاه و هلال احمر و کمیته امداد واریز نموده اند از آنان خواست مثل همیشه در خدمت به مردم در خط مقدم باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها