مسئول تیم پزشکی جهادی مستقر در مناطق سیل زده گلستان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:

ارائه خدمات پزشکی توسط ۵۴ پزشک و پرستار در مناطق سیل زده/ یک تیم ۲۳ نفره امشب اعزام می‌شود

مسئول تیم پزشکی جهادی مستقر در مناطق سیل زده گلستان با اشاره به فعالیت پزشکی ۲۲ نفر از سوم تا ۱۰ فروردین و فعالیت ۳۲ نفر از هشتم فروردین به مدت هفت روز؛ از اعزام ۲۰ نفر دیگر در قالب یک تیم پزشکی و ۳ دامپزشک جهت رسیدگی به دام و طیور امشب به شهر آق قلا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۶۰۹
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص خدمات ارائه شده در مناطق سیل زده استان گلستان بیان داشت: در این مناطق؛ خدماتی چون جراحی عمومی، پزشک عمومی، پرستاری، مامایی و فیزیوتراپی انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت پزشکی ۲۲ نفر از سوم تا ۱۰ فروردین و فعالیت ۳۲ نفر از هشتم فروردین به مدت هفت روز؛ از اعزام ۲۰ نفر دیگر در قالب یک تیم پزشکی و ۳ دامپزشک جهت رسیدگی به دام و طیور امشب به شهر آق قلا خبر داد.

مسئول گروه جهادی شهید علیمردانی ابراز داشت: از دیگر اقدامات ما در این مناطق توزیع داروی رایگان به ارزش ۲۱ میلیون تومان بوده است که این دارو‌ها توسط گروه جهادی و نیز خیرین و بخشی دیگر از طریق بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی تامین شده است، اما ما کماکان نیازمند دارو هستیم.

وی در پایان گفت: با توجه به رطوبت زیاد در این مناطق بیماری‌های عضلانی شیوع دارد که متخصصین فیزیوتراپی به ارائه خدمات می‌پردازند و علاوه بر این سرماخوردگی و بیماری زنان نیز در درجه بعد شایع است و چند مورد نیز به بیماری ویروسی مبتلا شده اند که برای نمونه برداری ارجاع شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها