خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان تاکید کرد:

جمع آوری کمک برای مردم شهرستان پلدختر/نیاز به موادغذایی و لوازم خارج کردن گل از منازل

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان با بیان اینکه بعد از حضور در گلستان و مازندران، سپاه استان در پلدختر حضور یافته است گفت: مردم این شهرستان نیاز مبرم به موادغذایی و لوازم خارج کردن گل و لایه از منازل خود دارند.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۵۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
سرهنگ پاسدار جبار دوست محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان با بیان اینکه بعد از سیل اخیر در استان لرستان و ایجاد سیلاب در شهرستان پلدختر سپاه استان سمنان نام این این بافته به مردم ابن شهر کمک نماید اظهار کرد: بعد از حضور موفق بسیج و سپاه استان سمنان در استان گلستان و مازندران و امدادرسانی به مردم این استان‌ها که همچنان با جدیت ادامه دارد، با توجه به سیل در لرستان و شهرستان پلدختر ماموریتی جدید برای سپاه استان در این شهرستان تعریف شده است.
وی افزود: با توجه به اوج تخریب‌ها و گل و لای در منازل با همکاری دستگاه‌های مختلف استان همچون استانداری و شهرداری‌ها تعدادی وسایل نقلیه سنگین اعزام و از سپاه استان نیز کامیون و لودر و بلدوز اعزام شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: یا توجه به شدت تخریب‌ها بیش از ۱۰۰ نفر از جهادگران استان سمنان در شهرستان پلدختر حضور دارند و با توجه به تقسیمات انجام شده بخشی از شهر به استان واگذار شده و همه در تلاش و کمک به مردم هستند.
وی با اشاره به نیاز‌های ضروری مردم استان به این شهرستان گفت: با توجه به گل و لای زیاد نیاز به بیل و کلنگ و دستکش و چکمه و فرغون و موادغذایی کنسروی و‌آب معدنی می‌باشد که مردم همیشه در صحنه استان در این راستا حتما کمک‌های خود را به ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌ها توسط پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات اهدا نمایند تا سریعتر به دست مردم این شهرستان برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها