خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج):

برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش می کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) با اشاره به فرارسیدن سال جدید گفت: برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش می کنیم
کد خبر: ۹۱۲۴۲۱۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، نیروهای نمایندگی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد( عج ) دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی ضمن اشاره به ورود به سال جدید، همزمانی این ایام با ماه های مبارک رجب و شعبان را از برکات حضرت حق برشمرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم(عج) ضمن تشکر از نیروهای نمایندگی تیپ ۱۲ به خاطر تلاش های مجدانه در سال ۹۷، نصب العین قرار دادن عوامل فرماندهی کل قوا را از اولویت‌های مهم مجموعه نمایندگی ولی فقیه و دیگر رده‌ها درسال98 دانست.
سید محسن دیباجی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات پیش آمده برای جمعی از هموطنان هرگونه تلاش در جهت کاستن از آلام این عزیزان را ضروری و موجب رضایت حق تعالئ برشمرد و خواستار حضور هر چه پر رنگ تر نیروهای نمایندگی در یاری رساندن به هموطنان شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه با تمام قدرت در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش خواهد کرد و پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری علی رغم تمام دشمنی ها به فضل خدا و عنایت ائمه اطهار به بهترین شکل صورت خواهد پذیرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها