فرمانده سپاه  ناحیه کلات:

فریاد‌های بی‌شرمانه و عاجزانه آمریکا علیه سپاه پاسداران، این نهاد انقلابی را در اهدافش مصمم تر می‌کند

فرمانده سپاه  ناحیه کلات گفت: فریاد‌های بی‌شرمانه و عاجزانه آمریکا علیه سپاه پاسداران، باعث مصمم‌تر شدن عزم این نهاد انقلابی در اهداف خود می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۸۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد محمد شریف به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در جمع پاسداران و کارکنان ادارات ضمن تبریک این روز فرخنده و با سعادت بیان داشت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، شکل گیری نهاد انقلابی سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) می‌باشد که هم اکنون خار چشم و استخوان در گلوی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده سپاه کلات با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه السلام که فرمودند: «حاجات مردم نعمت الهی است بر شما لذا از نعمت الهی خسته نشوید» خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با وجود همه هجمه ها و مخالفت‌های خارجی و داخلی همچنان به اهداف و آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و برای محقق شدن آن‌ها از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و نخواهد داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رؤسا و معاونین و کارکنان ادارات که حمایت‌های همه جانبه خود را نسبت به سپاه پاسداران داشتند، عنوان کرد: مجاهدت‌ها و برنامه‌های سپاه و بسیج در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و... همکاری دیگر ادارات و ارگان‌ها به فعلیت کامل خواهد رسید لذا برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز باید همه جناح‌ها و تشکل‌ها اتحاد و همبستگی داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها