خبرهای داغ:
رئیس اداره قرآنی اوقاف سمنان خبر داد

تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان تا ۱۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۴۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی اظهار کرد:
چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث، تفسیر قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان افزود: داشتن حداقل ۱۸ سال، داشتن تابعیت ایرانی در مسابقات فردی و گروهی در تمامی مراحل، عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش‌وپرورش از شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در مسابقات است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه افرادی که سن ایشان زیر ۱۸ سال بوده، ولی دانش‌آموز نیستند، می‌توانند در مسابقات بزرگ‌سالان شرکت کنند، عنوان کرد:
دانش آموزان بالای ۱۸ سال باید در مسابقات دانش‌آموزی شرکت کنند.
وی سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه را یکی دیگر از شرایط موردنیاز جهت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات عنوان کرد و گفت: احراز این شرط بر عهده ستاد برگزاری مسابقات شهرستان خواهد بود.
عرفانی افزود: طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان صرفاً در طول مدت تحصیل و سربازان در طول مدت خدمت نظام‌وظیفه با ارائه گواهی معتبر می‌توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت ثبت‌نام نمایند.
وی گفت: شاغلان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، با ارائه گواهی، می‌توانند در مسابقات آن شهرستان شرکت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت نمایند، در غیر این صورت، در هر مرحله از مسابقات که خلاف موضوع اثبات شود، موجب حذف شرکت‌کننده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها