خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
حجت الاسلام غلامرضا عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : افتخار سپاه و پاسدار این است که امام خمینی (ره) میلاد امام حسین (علیه السلام) را به نام روز پاسدار نامگذاری کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۶۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در آستانه ی ماه شعبان المعظم به ایام پرفیض و برکت این ماه اشاره و اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار،حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز و امام سجاد(علیه السلام) را به عموم مردم و شیعیان تبریک گفت.

حجت الاسلام عرب در ادامه به نامگذاری معمار کبیر انقلاب که میلاد سرور شهیدان را به روز پاسدار نامیدند اشاره کرد و گفت : مطمئنا نگاه حکیمانه و الهی حضرت امام (ره) در این نامگذاری بوده است و چه افتخاری از این بالاتر که روز میلاد بزرگ پاسدار شریعت احمدی به نام روز پاسدار نامگذاری شود.این مولود انقلابی با الهام گرفتن از سرور شهیدان در دفاع از ارزشهای والای انقلاب و نظام اسلامی سر از پا نمی شناسد و در همه ی میدان های دنیا در صف اول قرار دارد چه میدان جهاد مسلحانه،چه جهاد اقتصادی
،چه در میدان جهاد سیاسی و چه در میدان جهاد امدادی و کمک رسانی که در همه ی این میدان ها با شوق فراوان حاضر می شودند، چون اعتقادش بر این استوار است که کمک به این نظام مقدس در راستای کمک به مکتب سالار شهیدان  حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)است. و حقیقتا پاسداران مدافعان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی افزود : پاسدار از لحظه ی پوشیدن لباس مقدس پاسداری، خود را آماده ی فدا شدن برای این نظام می بیند و در آرزوی رسیدن به این فیض روزشماری می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان افزود: پاسدار خود را سرباز فرمانده ی کل قوا می داند که در رکابش حضور داشته باشد و مطیع فرمان ولایت است و این را برای خودش توفیق می داند.

وی در ادامه به رفتار احمقانه و سخیف رئیس جمهور آمریکا که سپاه را به اصطلاح خودش تروریست خواند اشاره و گفت : دشمن ما احمق است که در روز میلاد امام حسین که به نام روز پاسدار نامگذاری شده این رفتار غیر انسانی و خارج از دیپلماسی و حقوق بشر را انجام داده است و این به لطف خدا و ائمه باعت وحدت و یکپارچکی ملت بزرگ ایران شده است.

وی در پایان گفت : امیدوار هستیم که لایق پاسداری واقعی برای مکتب اسلام و اهل بیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و این پاسداری را با خون خودمان به پایان برسانیم. انشاالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار