خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار:

ارتش در کنار نیروهای مسلح، سپاه و بسیج برای حفاظت از کشور آماده است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار گفت: ارتش با بهره گیری از جوانان در تمام عرصه‌ها به فرمان ولایت فقیه حضور دارد و همچون دوران گذشته در کنار نیروهای مسلح و سپاه و بسیج دلاور برای حفاظت از کشور آماده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۳۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا فخرآبادی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر با اشاره به ۲۹ فروردین ماه روز بزرگداشت حماسه آفرینی ارتش، اظهار کرد: دشمنان از همان روز‌های بدو پیروزی انقلاب اسلامی بار‌ها شعار انحلال ایران و ارتش را سر دادند که به لطف خدای متعال با درایت و دور اندیشی امام راحل در نطفه خفه شد لیکن امام (ره) در شرایطی روز ارتش را نامگذاری کردند که هر کس دستوری برای اداره کشور مطرح می‌کرد.
وی بابیان اینکه نقش فرماندهان ارتش نظیر ارتشبد قرنی در آن شرایط بسیار حساس بود، افزود: امام خمینی (ره) برای انسجام بیشتر ارتش روز شهادت ایشان را به عنوان سال‌روز بزرگداشت ارتش نامگذاری کرد و از این نیرو خواست که در شهرستان‌های بزرگ به رژه بپردازند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود بابیان اینکه ارتش در همان روز‌ها پشتیبانی خود را از نظام اعلام و برای حفاظت از کشور تلاش کرد، بیان کرد: پس از صدور فرمان امام راحل ارتش جمهوری اسلامی بر سر کسانی که خواب انحلال ایران را می‌دیدند فرود آمد و به سرعت وارد عمل شد.
فخر آبادی در ادامه تصریح کرد: ارتش در همان دوران جنگ تحمیلی، دشمن را در زمین، دریا و هوا زمین‌گیر کرد و با پدافند هوایی نقش مهمی در پیروزی ایران داشت که این تنها بخشی از اقدامات این نیروی انقلابی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه ارتش همواره در نوک پیکان حملات قرار داشت، اضافه کرد: ارتش در همه عملیات‌های جنگی از جمله بیت المقدس، خیبر، مرصاد و ... حضور داشت و حماسه بسیاری به نمایش گذاشت به نحوی که تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز در زمره افتخارات ارتش ایران اسلامی است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود بابیان اینکه نقش ارتش تنها به دوران جنگ مربوط نمی‌شود، عنوان کرد: بلافاصله بعد از جنگ در دوران سازندگی ارتش وارد عمل شد و به بازسازی مناطق جنگی و پاک سازی مین‌ها پرداخت و در امداد رسانی‌های سیل و زلزله نیز پر رنگ در صحنه حضور داشت.
فخر آبادی در ادامه تصریح کرد: ارتش با بهره گیری از جوانان در تمام عرصه‌ها به فرمان ولایت فقیه حضور دارد و همچون دوران گذشته در کنار نیرو‌های مسلح و سپاه و بسیج دلاور برای حفاظت از کشور آماده است.
وی افزود: ارتش با اقتدار و ضمن برخورداری از روحیه ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی آماده برای هرگونه مجاهدت است و دشمنان را هشدار می‌دهیم اگر نگاهی به خاک ایران داشته باشند جواب کوبنده ارتش در انتظار آن‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها