خبرهای داغ:
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سمنان:

اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان به مناطق سیل زده پلدختر

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان از موج دوم اعزام کاروان های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان به مناطق سیل زده شهرستان پلدختر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۳۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محقق مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان از موج دوم اعزام کاروان های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان به مناطق سیل زده شهرستان پلدختر خبر داد.
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان افزود : با توجه به فرارسیدن اعیاد ماه مبارک شعبان و همچنین به منظور خدمت رسانی هرچه تمام تر به سیل زدگان شهرستان پلدختر ، تعداد ۲۰۰ نفراز دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان سمنان در قالب ۵اتوبوس به این مناطق اعزام خواهند شد.
محقق در ادامه خاطر نشان کرد : مدت حضور این جهادگران در مناطق سیل زده به مدت یک هفته خواهد بود و در روز های آتی تمامی کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از سطح دانشگاه های استان سمنان به این مناطق ارسال می گردد.
مصطفی محقق همچنین در پایان تصریح کرد : موج نخست اعزام دانشجویان به تعداد 70 نفر به مناطق سیل زده استان های شمالی کشور بوده و در موج دوم نیز بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سمنان با استعانت از خدای متعال و همچنین با تمام توان و قوا در خدمت هموطنان سیل زده سراسر کشور خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار