خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه:

امدادرسانی جمعیت هلال احمر در آق قلا همچنان ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه با اشاره بر اینکه مردم آق قلا همچنان به کمک های مردمی نیاز دارند، گفت: امدادرسانی جمعیت هلال احمر در آق قلا همچنان ادامه دارد
کد خبر: ۹۱۲۷۵۲۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، یحیایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه در سیل اخیر استان گلستان در میان مردم سیل زده این استان حضور یافت و در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همراه با 26 نفر از نیروهای عملیاتی و امدادرسان جمعیت هلال احمر استان سمنان و تجهیزاتی مانند یک دستگاه مینی بوس، چهار دستگاه خودروی کمک دار و تجهیزات امداد و نجات سیلاب به استان گلستان اعزام شدند گفت: تیم اعزامی به مدت 5 روز با استقرار در ساختمان مدیریت بحران آق قلا، کار آماده سازی، بسته بندی و توزیع اقلام زیستی و امدادی که توسط جمعیت هلال احمر و همچنین از محل کمک های مردمی جمع آوری شده را انجام داده و در محلات و روستاهای اطراف شهرستان آق قلا تقسیم نمودند.
وی با بیان اینکه کار امدادرسانی توسط سایر گروه های امدادی جمعیت هلال احمر اعزام شده به منطقه همچنان ادامه دارد افزود: وضعیت منطقه و اوضاع مردم با وجود این حجم از بارندگی و سیل شدید در آق قلادپو؛ با تلاش نیروهای مردمی و جمعیت هلال احمر، سایر دستگاه های اجرایی و نیروهای انتظامی و تخلیه آب از منازل سطح شهر شرایط نسبتاً بهتری یافته است و مردم در حال برگشت به وضعیت عادی زندگی می باشند.
یحیایی بیان داشت: مسؤلین با حضور در منطقه بحران را مدیریت نموده و با حفر کانال و هدایت آب تا حد زیادی سطح آب در محلات مسکونی و زمین های کشاورزی فروکش نموده است. همچنین اقلام زیستی و لوازم مورد نیاز حادثه دیدگان در انبار ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا دپو جمع آوری شده و به تدریج توسط نیروهای امدادی توزیع و در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد. با تلاش های صورت گرفته تا حد بسیار زیادی میزان رضایت مندی مردم فراهم آمده است ولی همچنان مشکلاتی وجود دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در این منطقه حضور داشته ام؛ نیازهای مردم حادثه دیده به دارو، مایحتاج اولیه نظیر پتو، لباس و... همچنان ادامه دارد و هموطنان در این مناطق چشم به راه کمک های مردمی هستند، لذا مردم نوع دوست می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به تمام پایگاه های جمعیت هلال احمر تحویل نمایند. همچنین شماره حساب99999 و کارت بانک ملی به شماره 6104337999999996 جهت واریز وجوه نقدی به حساب جمعیت واریز نمایند. ضمناً کد دستوری #112*780* نیز جهت پرداخت از طریق تلفن همراه در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها