شهردار تربت‌جام در گفت‌وگو با "بسیج" خبر داد:

اعزام گروه جهادی و تخصصی کمک به سیل‌زدگان لرستانی از تربت‌جام

شهردار تربت‌جام از اعزام گروه جهادی و تخصصی شهرداری و شورای شهر این شهرستان در کمک به سیل‌زدگان لرستانی با هماهنگی‌هایی ستاد بحران استان‌های خراسان رضوی و لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۸۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی گفت: تعداد ۲۵ نیروی متخصص و جهادگر شهرداری تربت‌جام به همراه یک دستگاه لودر، یک دستگاه نیم لودر (بابکت)، کامیون و یک دستگاه اتوبوس با مشارکت بخش خصوصی و پیمانکاران طرف قرارداد جهت کمک به سیل‌زدگان کشور عزیزمان به استان لرستان اعزام شد.

وی با اشاره به این‌که هماهنگی‌هایی لازم با ستاد بحران استان‌های خراسان رضوی و لرستان صورت پذیرفته افزود: تمامی امکانات و نیروی انسانی اعزامی با حفظ ظرفیت عملیاتی وامدادی شهرداری و با در نظر گرفتن احتمال بارندگی‌های چند روز آینده در تربت‌جام انجام شد.

وی با اشاره به حضور همیشه درصحنه مردم شریف این خطه در عرصه‌های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس و کمک‌رسانی به هم‌وطنان پیش‌قدم بوده‌اند خاطرنشان کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از طرف کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر جمع‌آوری شد که با تهیه اقلام موردنیاز به استان لرستان اعزام گردید

شهردار تربت‌جام با اشاره به تخصصی و کارآمدی بودن تیم اعزامی بیان داشت: نیروی انسانی اعزامی شامل؛ مهندس عمران، تأسیسات، جوشکار، برق‌کار، لوله‌کش و کارگر ساده است.

حسینی در پایان با اشاره به این‌که این وحدت و همدلی مختص ایران اسلامی بوده و در هیچ جای دنیا پیدا نمی‌شود و همه دنیا را متحیر خودکرده است گفت: امیدوارم شهرداری تربت‌جام توانسته باشد در خلق چنین حماسه‌ای نقش کوچکی ایفا کرده باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها