خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در بیانیه‌ای اعلام کرد:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در بیانیه خود آورده است: اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی توسط رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر اوج نادانی هیات حاکمه استکباری آمریکا را به اثبات رساند.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۰۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریست بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی توسط رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر اوج نادانی هیات حاکمه استکباری آمریکا را به اثبات رساند.

این مساله هم افزایی و انسجام بین یکایک مردم انقلابی و ولایتمدار ایران را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران افزایش داد.

سپاه به عنوان یک نهاد مردمی در دل ملت جای دارد و قشر‌های مختف مردم در قالب رده‌های مختلف آن برای دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی سازماندهی شده و فعالند.

باید عزم خود را در مقابله با تحریم‌ها و همراهی با دستاورد‌های نظام و آرمان‌های امام راحل (ره) و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب افزایش دهیم و با همراهی و حضور گسترده خود در صحنه ترفند‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

ایثارگران به عنوان نماد‌های صبر و استقامت در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی الگو‌های بسیار خوبی برای یکایک مردم و جوانان هستند و ترویج همین الگو‌ها باعث شده است که تعداد زیادی از مردم کشور، استان فارس و شهرستان کازرون با روحیه ایثارگری مشغول ارائه خدمت به هموطنان سیل زده شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها