مسئول سازندگی سپاه ناحیه ابوذر مشهد در گفتگو با «بسیج»:

اعزام ۵ گروه جهادی جهت خدمت به مناطق سیل زده توسط سپاه ناحیه ابوذر

مسئول سازندگی سپاه ناحیه ابوذر مشهد از اعزام ۵ گروه جهادی جهت خدمت به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۳۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
خدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ تیم جهادی جهت خدمت به هموطنان سیل زده استان‌های گلستان و لرستان اعزام شده اند.

خدایی گفت: تعداد ۱۲۰ نفر از بسیجیان و ایثارگران سپاه ناحیه ابوذر در قالب ۵ تیم جهادی عازم مناطق سیل زده گلستان و غرب کشور شده اند. ازگروه‌های جهادی و خدمت رسان ناحیه ابوذر، تعداد ۳ تیم جهادی در لرستان و شهرستان پلدختر و یک تیم به گلستان و یک تیم در اهواز مستقر هستند.

وی ادامه داد: ۲ آشپزخانه نیز در گلستان و شهر اهواز مشغول به ارائه خدمت به هموطنان و طبخ غذا برای هموطنان غزیز گرفتار در سیل می‌باشند.

مسئول سازندگی سپاه ناحیه ابوذر مشهد همچنین از ارسال ۵ محموله مواد مورد نیاز مناطق سیل زده از محل کمک‌های مردمی و بسیجیان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ شل آب معدنی،۱۰۰۰ عدد کنسروجات،۲ تن برنج و ۱۰۰۰ عدد پتو،۲۰۰ قوطی شیرخشک و دیگر اقلام ضروری و مورد نیاز هموطنان عزیز در مناطق سیل زده به این مناطق ارسال شده است.

وی اقلام مورد نیاز هموطنان در این مناطق را مواد غذایی و شیرخشک و پتو و لوازم خانگی ذکر کرد و افزود: تمامی پایگاه‌های بسیج آمادگی جمع آوری کمک‌های مردم نوع دوست را دارند و پس از جمع بندی در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده ارسال می‌نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها