خبرهای داغ:

رونق تولید در ورکشاپ طراحی پوستر حوزه هنری

هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع «رونق تولید» و«حقوق بشر ضد آمریکایی» با حضور؛ هنرمندان در نگارخانه مهر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۷۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرشته زارعی مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین، در حاشیه برگزاری این ورکشاپاذعان کرد:
: این ورکشاپ به‌صورت کارگاه یک‌ روزه از ویژه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی با محوریت: شعار سال 98 یعنی «رونق تولید» همچنین «حقوق بشر آمریکایی» برگزار شد که در آن دانشجویان و هنرمندان جوان رشته گرافیک آثار خود را خلق کردند.
وی افزود: در این ورکشاپ هنرمندان قزوینی اقدام به طراحی پوستر به‌صورت دیجیتال و دستی کرده که تلاش می‌شود طرح‌های هنرمندان به‌صورت نمایشگاهی و در فضای مجازی به نمایش گذاشته شود.
زارعی تصریح کرد: در کنار برگزاری این ورکشاپ ها از جوانان هنرمند برای حضور در این کارگاه‌ها دعوت می‌شود چرا که استعدادیابی از جمله اهداف این ورکشاپ ها محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان، دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از جمله دانشگاه‌های: میرعماد، کار و دارالفنون نسبت به حضور خود در این کارگاه ثبت‌نام و در آن حضور یافته‌اند.
وی با بیان اینکه برای این ورکشاپ از «محمد برین» که از مدرسان مجرب و هنرمند قزوینی است بعنوان داور دعوت به عمل آمده و از 4 نفر برگزیده این ورکشاپ در روز 27 فروردین ماه جاری هم‌زمان با اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
زارعی تأکید کرد: در طی سال جاری تلاش می‌شود شعار راهبردی «رونق تولید» در تمام کارگاه‌های حوزه هنری مورد توجه جدی قرار بگیرد.
مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری در پایان اظهار کرد: هنر یکی از بهترین ابزارها برای تبیین موضوعات مختلف است و حتی می‌توان گفت ابزاری بهتر از آن وجود ندارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها