سردار غیب پرور گفت: طرح "جهاد همبستگی " با هدف خدمت رسانی به مناطق سیل زده آغاز شده است و ما در این طرح از تمام مردم ولایت مدار و انقلابی ، در جهت بازسازی منازل مناطق سیل زده دعوت کردیم تا در توان خود خدمت رسانی کنند.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۱۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلام حسین غیپ پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در مناطق سیل زده ما آماده هستیم و این قابلیت را داریم  که گام دوم یعنی بازسازی خانه ها و پل ها و ... را شروع کنیم .

وی بیان کرد: خسارات وارد شده به استان ها ی سیل زده با هم متفاوت است و در برخی از استان ها مردم خسارات بسیار زیادی دیده اند .

سردار غیب پرور اظهار کرد: مناطق سیل زده استان ایلام باید بررسی شود و تمام جوانب را باید سنجید و  و بایک حرکت جهادی کار  ساخت منازل و پل ها و جاده های مواصلاتی شروع شود.

وی ادامه داد: طرح "جهاد همبستگی "  با هدف خدمت رسانی به مناطق سیل زده آغاز شده است و ما در این طرح از تمام مردم  ولایت مدار و انقلابی ، در جهت بازسازی منازل مناطق سیل زده دعوت کردیم تا در توان خود خدمت رسانی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  ، افزود: سیل اخیر علاوه بر خساراتی که وارد کرد ، موجب انجسام و همبستگی ،  وحدت بیشتر  و یک دلی بین مردم و مسئولین شد و مردم بار دیگر نشان دادند که جلوتر از مسئولین برای خدمت رسانی آماده هستند.

 آغاز طرح

آغاز طرح

آغاز طرح

آغاز طرح

آغاز طرح

 

ارسال نظرات