مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سبزوار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:

جمع آوری بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کمک به مناطق سیل زده کشور

مدیر بسیج ساندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار از جمع آوری و ارسال بیش از ۷۰۰ ملیون ریال کمک برای مناطق سیل زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۲۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
سرهنگ ابراهیم برزوئی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به نیاز مبرم مردم نقاط مختلف کشور که در سیل اخیر گرفتار شده اند اظهارداشت: ناحیه مقاومت سبزوار دوشادوش دیگر نیرو‌های سپاه و ارتش به فرمان فرمانده کل قوا اقدامات خود را آغاز کرده و تا کنون بیش از ۷۰۰ میلون ریال کمک‌های جمع آوری شده را به مناطق سیل زده ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی جمع آوری شده است ادامه داد: این کمک‌ها در راستای کمک به افراد آسیب دیده در سیل هزینه خواهد شد.

برزویی ادامه داد: مابقی کمک‌های همشهریان به صورت غیر نقدی و اقلامی نظیر پتو آب معدنی و … است که توسط نیرو‌های بسیجی ناحیه مقاومت سبزوار به مناطق ارسال و در بین هموطنان توزیع خواهد شد.

مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سبزوار در ادامه با اشاره به نیاز مردم در مناطق به نیروی کار جهادی برای لایروبی و مرمت منازل مسکونی تاکید کرد: سه گروه جهادی متشکل از ۶۰ نفر از بسیجیان تا کنون به مناطق اعزام شده اند و اعزام گروه‌های دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها