خبرهای داغ:

دشمنان در قبال جمهوری اسلامی سردرگم هستند/سپاه نیرویی مردمی است

معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه میامی با بیان اینکه دشمنان در قبال جمهوری اسلامی سردرگم هستند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی مردمی است و همه نظام حامی سپاه هستند.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۶۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمدی در نشست حلقه صالحین پایگاه المهدی (عج) حوزه بسیج اصناف الهادی در فاطمیه محله جوادیه شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ در قرار سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی اظهار کرد: قرار دادن نام سپاه در گروه های تروریستی اقدام جدیدی نیست و این نشان از سردرگمی این دولت در برابر سپاه پاسداران است.
وی افزود: امروز سپاه در خدمت رسانی به مردم سیل زده استان های مختلف کشور پیشقدم است و این تلاش ها و خدمات دشمتان را عصبانی کرده است.
معاونت تعلیم و تربیت سپاه میامی با بیان اینکه این تلاش ها ناکام است گفت: ملت و دولت و نظام ما در این چند روز نشان دادند که در حمایت از سپاه در خط مقدم هستند و سپاه پاسداران را از خود می دانند و این ناکامی دشمنان را در توطئه های خود دو چندان کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعیاد شعبانیه و ماه شعبان و فیوضات این ماه بر توجه به اعمال این ماه تاکید کرد و افزود: ماه شعبان ماه پیامبر است و باید تلاش کنیم تا خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم و از این فرصت ها که به فرموده مولا علی مثل ابر بهاری می گذرند استفاده نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها