احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب
سپاه قدرتمندتر از گذشته در راه خدمت رسانی به مردم گام بر خواهد داشت و تمامی نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب خواهد نمود.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۵۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: همه مردم باید بسیجی وار در کنار یکدیگر و دوشادوش هم برای کمک رسانی، حمایت و همبستگی یکدیگر و حفظ اتحاد در حمایت از مناطق سیل‌زده گام برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت:پیشگام شدن سپاه در عرصه خدمت رسانی به مردم در طول چهل سال گذشته چه در عرصه دفاع از میهن اسلامی وچه در عرصه سازندگی باعث خوف استکبار جهانی از گفتمان خدمت سپاه شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا دلسوزترین و مردمی ترین ارگان نظامی دنیا را تروریست دانسته گفت: استکبار جهانی با این حرکت خود آخرین تیر را بر علیه سپاه شلیک کرد زیرا که با انواع دسیسه ها نتوانست اراده ها را برای از بین بردن مردان مقاومت از بین ببرد چراکه سپاه قدرتمندتر از گذشته در راه خدمت رسانی به مردم گام بر خواهد داشت و تمامی نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب خواهد نمود.

حجت الاسلام رهنمای اظهار داشت: نیروهای مسلح سه گانه هستند اما تحت یک فرماندهی و زیر پرچم هدایت و فرماندهی عالمانه رهبری قرار دارند، لباس ما سه رنگ متفاوت دارد اما اهداف و قلب‌های ما همه به سوی یک هدف واحد است.

وی افزود: سپاه با خدمت‌رسانی جهادی خود در دل مردم جای گرفته و دشمنان انقلاب از همین موضوع وحشت دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار